Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Modellen zijn we hard aan het zoeken
en een ezelin 
Saskiaa_ schreef:Ik moet zeggen dat ik die hierboven wel heel leuk vind! Wat een aandoenlijk koppie!En als ik kijk wat ik in mijn portfolio heb; nog niets wat hierop lijkt hoor!
En wat Air ook zegt, ik denk niet dat het realistisch is om alleen maar hele aparte paarden in je portfolio te hebben.
maar zo'n fotografie meeting is juist leuk voor fotografen om ook eens aparte verschijningen voor de camera te hebben waarvoor sommigen anders te ver voor moeten reizen bijvoorbeeld.
. Dat wil niet zeggen dat het ene dier minder dan de andere is, maar zo heb ik gewoon mijn voorkeuren voor portfolio werk
. Daarom heb ik de vorige keer ook afgezegd. En dat heb ik er deze keer bijgezegd, ik sta bij de fotografen maar mocht de modellenlijst niet interessant genoeg zijn dan meld ik mij op tijd af. Maar ik heb alle vertrouwen in Claudia want die doet haar uiterste best
om een zo gevarieerd mogelijke programma in elkaar te zetten
Maar dat geeft niet, iemand van de lijst halen is zo gepiept
Milan_lover schreef:De fotografen:
1. Milan_Lover
2. FemkeRoosje
3. Jorinda__
4. Monica_86
5. Maysie
6. Saskiaa_
7. Air
8. lifeofmarit
9. Josfoto
10. CoronaLime
11. Roomz
12. Mara1
De reservelijst:
Op
Nieuwe fotografen mogen zich aanmelden maar komen dan wel onderaan de reservelijstIk weet ook nog niet of iedereen mee kan, dat horen we snel genoeg
Straks zijn we nog extra reserve fotografen nodig. 

1. Milan_Lover
2. FemkeRoosje
3. Jorinda__
4. Monica_86
5. Maysie
6. Saskiaa_
7. Air
8. lifeofmarit
9. ...........
10. CoronaLime
11. Roomz
12. Mara1
De reservelijst:
Op
Nieuwe fotografen mogen zich aanmelden maar komen dan wel onderaan de reservelijstIk weet ook nog niet of iedereen mee kan, dat horen we snel genoeg
1. Milan_Lover
2. ...........
3. Jorinda__
4. Monica_86
5. Maysie
6. Saskiaa_
7. Air
8. lifeofmarit
9. ...........
10. CoronaLime
11. Roomz
12. Mara1
De reservelijst:
Op
Volgensmij moeten we nog een ander keertje verder gaan met NOG meer modellen