Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muppett schreef:Oke nu lukt het mij om in te loggen. Ik zie alleen jouw foto's Freya, komen daar nog links bij naar de foto's van andere fotografen of is dit niet de bedoeling?
golddigger08 schreef:Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen freya......
Marjoo_ schreef:Ik kan wel inloggen en dan kom ik op de site, daar staan allemaal namen met linkjes erachter naar de foto's.
Alleen als ik de linkjes van Desiree of van Jessie wil openen (in Photobucket) krijg ik een melding dat er een fout op de site is en dan kan ik niet verder..
Marjoo_ schreef:Ik kan wel inloggen en dan kom ik op de site, daar staan allemaal namen met linkjes erachter naar de foto's.
Alleen als ik de linkjes van Desiree of van Jessie wil openen (in Photobucket) krijg ik een melding dat er een fout op de site is en dan kan ik niet verder..
Marjoo_ schreef:En die van Stanley doen het ook niet
LynnDenise schreef:Ik zou de foto van de fotografen wel willen hebbenZiet er echt leuk uit!
_Jessie schreef:Dat is wel apart Marjoo....ik zal je even pben
DesireeK schreef:Marjoo_ schreef:Ik kan wel inloggen en dan kom ik op de site, daar staan allemaal namen met linkjes erachter naar de foto's.
Bij mij doet ie het gewoon hoor.. en die van Jessie ookgewoon nog een keer proberen
![]()
In mijn onderschrift staan ook linkjes naar mijn foto's..