Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leandrotje schreef:we hebben 14 of 15 volwassenen salsa, want vriendin van sandra is ook een volwassene
SaNNeS88 schreef:Als Jantine ziek is, kom ik met eigen vervoer en blijf ik misschien wel eten
Salsa schreef:SaNNeS88 schreef:Als Jantine ziek is, kom ik met eigen vervoer en blijf ik misschien wel eten
Schuiven we gewoon een stoel bij. Of we delen een stoel en je krijgt mij pizza want vraag me af hoe ik het trek morgen in dat restaurant. Vandaag een beetje slechte misselijkheidsdag maar op andere dagen is het heel minimaal. Anders neem ik een paar kids mee naar de speelzolder en kom met het toetje weer naar beneden
Sinelia schreef:Salsa schreef:Schuiven we gewoon een stoel bij. Of we delen een stoel en je krijgt mij pizza want vraag me af hoe ik het trek morgen in dat restaurant. Vandaag een beetje slechte misselijkheidsdag maar op andere dagen is het heel minimaal. Anders neem ik een paar kids mee naar de speelzolder en kom met het toetje weer naar beneden
ik vindt het echt super dat je ondanks je misselijkheid toch mee gaat met ons en ook blijft eten...