Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Alleen fotografen stemmen (was ik even vergeten te zeggen)
Meeting februari waar? stem!
Strand en duinen (zuid-holland || noordwijk/katwijk)
xxx
Loonse en Drunense duinen (Noord Brabant)
xxxxx
(elke fotograaf die al had gestemd staat de stem erbij)
LisaDijk schreef:doordeweekse dag ja
SSDesign schreef:LisaDijk schreef:doordeweekse dag ja
In jullie vakantie? Jammer dan kan ik bij deze al voor 90% zeker zeggen dat ik niet mee kan. Ik heb dan nog geen vakantie. Is het niet mogelijk om op zondag te doen? Wat zijn de bezwaren daartegen dan...
Edit: Is het dan geen mogelijkheid om tek ijken wanneer de meeste mensen kunnen?
LisaDijk schreef:SSDesign schreef:
In jullie vakantie? Jammer dan kan ik bij deze al voor 90% zeker zeggen dat ik niet mee kan. Ik heb dan nog geen vakantie. Is het niet mogelijk om op zondag te doen? Wat zijn de bezwaren daartegen dan...
Edit: Is het dan geen mogelijkheid om tek ijken wanneer de meeste mensen kunnen?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl ... -2011.html
zie: voorjaarsvakantie.
Citaat:** = De schoolvakantie adviesdata in 2011 voor de voorjaarsvakantie vallen niet samen met de carnavalsweek. In de rooms-katholieke delen van het land is het te verwachten dat de scholen dan de adviesdata niet zullen aanhouden en vrij geven in de week wanneer carnaval valt.
LisaDijk schreef:ohh oke! hmm raar! maarjaa de meeste zullen dan wel gewoon 19 t/m 27 feb vakantie hebben denk ik dan, de "carnavalsstreek" is toch niet zo heel groot of wel? maar dat is toch ook brabant of niet? dan word die week namelijk wel lastig..?
SSDesign schreef:LisaDijk schreef:ohh oke! hmm raar! maarjaa de meeste zullen dan wel gewoon 19 t/m 27 feb vakantie hebben denk ik dan, de "carnavalsstreek" is toch niet zo heel groot of wel? maar dat is toch ook brabant of niet? dan word die week namelijk wel lastig..?
Zoals ik al zei heb ik 19 t/m 27 feb geen vakantie. Ik heb 5 t/m 13 maart geloof ik.
Carnavalsregio is Brabant, Limburg en delen van Gelderland(Zeeland weet ik niet zeker)