Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muga schreef:Ik heb hetzelfde probleem als ik wil inschrijven... Geen idee hoe dit komt...
Ingeschreven voor een ETR in Zeewolde en dat gaat wel gewoon.
Voor deze rit betaal ik ineens dubbel...
Anne_mieke88 schreef:Muga schreef:Ik heb hetzelfde probleem als ik wil inschrijven... Geen idee hoe dit komt...
Ik ook 28 augustus in zeewolde. Ga jij ook? Wat leuk en bokker
Maar voor de rit van pink ribbon betaal je ineens dubbel dat is echt vaag
Anne_mieke88 schreef:Muga schreef:Ik heb hetzelfde probleem als ik wil inschrijven... Geen idee hoe dit komt...
Ik ook 28 augustus in zeewolde. Ga jij ook? Wat leuk en bokker
Maar voor de rit van pink ribbon betaal je ineens dubbel dat is echt vaag
Calanddra schreef:Normaal gesproken betaal je dan volgens mij enkel voor de organisatie. Je krijgt er nu ook een t shirt bij dacht ik plus dat het overige geld naar pink ribbon gaat
Anne_mieke88 schreef:Ow wat leuk
Ik moet alles nog even goed doorlezen want kont niet vinden hoe laat en waar we moeten verzamelen maar mij lijkt he wel een leuke route. Hoeveel km doe jij? Ik zat te denken aan 16 km. Eventjes opbouwen alvast voor oktober dan wil ik 25 km gaan doen.
Onia schreef:Hallo enthousiastelingen!!
Mooi dat jullie zo fanatiek zijn, we hebben de rit in Ermelo inmiddels aangepast, was een foutje met invoeren, je betaald uiteraard maar een keer inschrijfgeld. De rit in het Noorden wordt deze week toegevoegd, deze mensen zijn met vakantie. Het sponsorformulier wordt deze week online geplaatst, zodra het er is laat ik het weten.
Zover deze update!!
annehoe schreef:ik heb in het begin in de organisatie gezeten en ben hier om diverse redenen mee gestopt. Toch wil ik graag een bijdrage leveren aan deze rit. Ik vraag mij dan ook af of er nog gezocht wordt naar vrijwilligers