zo, mijn spullen zijn zo ongeveer bij elkaar geschraapt vanmiddag alles bij odinn klaar leggen. vanavond nog ponyclub
grrr
Geplaatst: 17-06-10 12:15
Ik ga morgen alles even klaarleggen... wel vanavond vast boodschappen doen...
grid
Geplaatst: 17-06-10 12:32
Ik vanavond laatste dingetjes op stal nog doen dakdekkers gebruiken huisje nog steeds als kantine en morgen idd alles verzamelen en meenemen
grid
Geplaatst: 17-06-10 13:21
O en bedenk me net dat ik het laatste stuk v zaterdag nog steeds niet in 1x goed ben gereden kan niet helemaal door t bos want kom dan steeds hek tegen waar niet doormag maar jullie hebben allemaal een achteruit toch en het is dan niet dwars door een dorp
Vanavond nog maar ff inspecteren
O en misschien is een Dinerbon wel iets voor de eigenaren Hoeveel willen we eigenlijk inleggen?
Heel veel plezier dit weekend! Vind het erg jammer dat ik niet mee kon!
Grit
Geplaatst: 17-06-10 18:17
Bedankt Joyce!!
Tssss, hebben ze de plakkoeken hier niet die ik bedoelde. Dan worden het toch zeeuwse bolussen en koffiekoeken (plakken ook )
Dinerbon is leuk! Maar dan moet er ook wel wat gegeten kunnen worden (dus geen bon van 10 euro). Ik kan niet in iemands portemonnee kijken en de een komt langer dan de ander, met/zonder paard, wel/niet slapen, dat verschilt nogal. Is het een idee om een keuze te maken om of 7,50 of 5 euro of 2,50 in te leggen??
Inleg dinerbon (te betalen aan Grid) Ingritt 5 euro
Ik ga morgen vroeg alles inpakken.. kwam er alleen achter dat ik een best verrotte cap heb (gebruik ik bijna nooit maar wil ik nu wel doen) De was draait dus ik heb morgen lekekr alles schoon in de tas.
Grit
Geplaatst: 17-06-10 23:22
Grid, zit je het huisje nog te soppen??? Of ben je nog de juiste uitgang aan het zoeken?? Morgen niet meer poetsen van tevoren hoor, we kunnen ook allemaal wel even wat doen, dan is het ook zo klaar.
Ga ook maar eens mijn spullen verzamelen, autosleutels, tas, check Rijbroek in de kofferbak, kan ik nog iemand van het paard duwen en de teugels overnemen