Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zit nu weer ff bij mijn ouders, internet he haha 

ze hebben gras hier dus met mooi weer spreid ik hier mijn handdoek uit
Ik baal hier echt van
Maargoed mag lijden dat het gezellig is want er moet nu natuurlijk gewoon een volgende meeting komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben je wel gemist hoor.... vooral de mooie verhalen over onze lieve lieve Hinke

Was echt gezellig, alleen vond ik het wel jammer dat ik niet zoveel met Kelly heb gepraat...
)
Ze kwam net mijn zadel brengen ( ze was alleen de pad vergeten dus kan nog steeds niet rijden
)
Ik had nl gister nog les gehad en dat heb ik je niet eens verteld! En ik heb nog wel zo'n super knol... 
Drank hè 
Lang leve de boomloze zadels
AL weet ik nog niet of ie op roots ook wel goed ligt omdat hij best een doorgezakte rug heeft..
En ze deed alles dus ook super braaf, dus het los gooien hoefde niet
Ze was helemaal verbaast dat kyra het zo goed had opgepakt en dat ze het had geaccepteerd
Dus toen gingen we het schouderbinnewaarts op de volte uitbreiden. Ik moest met kyra mee lopen zeg maar en zo de volte groter maken. En we hebben het achterwaarts gaan gedaan. Dat kende ze wel al, alleen niet op deze manier. Bij mij is het nl dus de parelli manier geweest en nu moest ik haar naast de bakrand zetten en dan voor blokkeren en met mijn zweep input geven naast haar lichaam. En dat snapte ze super snel! Eerst snapte ze niet dat ze achterwaarts moest en was het meer zijwaarts en door mij heen, maar na een paar keer deed ze het super! En daarna hebben we schouder buitn waarts op de hoefslag gedaan en dat deed ze ook al goed! Natuurlijk nog niet helemaal zoals het hoort, maar ze liep wel al vrij goed op 3 sporen en ze is super in het nageven. Bij die pony die ik eerst deed had ik toch vrij snel druk op de kaptoom en dat hoef ik bij kyra helemaal niet, die ontspant zelf al heel goed en snel. En ze kauwt aldoor
Ben echt zooo trots op der! Ik had echt niet verwacht dat ze dit allemaal zo snel zou oppakken en dat ze het zo goed zou doen! En ow ja! We hebben ook nog even gelongeerd. Dat ging in het beginw el weer even wat lastiger, omdat ze dus graag bij mij wil blijven, maar uiteindelijk liep ze heel braaf
Moet er alleen goe dopletten dat ik haar op tijd corrigeer als ze om wil draaien om naar mij toe te komen.