handig zon broertje dat niet helpt nog brak van gister en dan komen wij allemaal over de vloer Fijn dat li toch kan komen! Goed zo PP rij jij maar een rondje
Ik blijf niet slapen.. vriendje lief wil me echt thuis hebben als ie morgen thuis komt
Nou allen ik ga even de gegevens van arethe uitprinten em dan zie ik jullie rond 4 uur
Nee internet heeft mn pa nog niet aangesloten, maar ach ik heb toch vakantie, dus ik kom af en toe wel hier bij mijn ouders internetten.. ben ik alleen wat minder hier!
Zit ik hier in mn uberblitse sexy rokkie! Maargoed mag lijden dat het gezellig is want er moet nu natuurlijk gewoon een volgende meeting komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damens het was echt gezellig!! Ben wel benieuwed naar die foto's Kvond et wel jammer dat ik al zo vroeg naar huis ging... maar ja me pa had geen zin om later te gaan rijden.. ook wel te begrijpen.. in groningen blijf ik wel slapen
dames sporen jullie wel! Zo vroeg al op!! ( Esther en saden!! )
Het was idd erg gezellig! Ben benieuwd naar de foto's
Tootz.. echt heel jammer dat je niet kon komen.. Maar ik heb tootz toch nog even snel gemeet Ze kwam net mijn zadel brengen ( ze was alleen de pad vergeten dus kan nog steeds niet rijden )
@ WW; nee... dat vond ik ook al! Dus moeten we maar opnieuw meeten Ik had nl gister nog les gehad en dat heb ik je niet eens verteld! En ik heb nog wel zo'n super knol...
Kel ja echt! Belachelijk dat we amper hebben gepraat! We moeten echt opnieuw meeten! Ik was al bang dat je t me kwalijk zou nemen Drank hè Ships ook nog les gehad! Hoe ging je les??
Weet niet hoe zadel bevalt! Ze is de pad vergeten.. SNik snik.. Dus kan nog niet rijden vandaag.. En zadel is voor beide Lang leve de boomloze zadels AL weet ik nog niet of ie op roots ook wel goed ligt omdat hij best een doorgezakte rug heeft..
Les ging super goed gister! Ben echt zoooo trots op mijn dame! Ze had de vorige keer gezegd dat we haar eerst maar moesten los gooien omdat ze zo druk was de eerste les. Maar ik had natuurlijk heeeeeeul goed geoefend dus ze kende alles super En ze deed alles dus ook super braaf, dus het los gooien hoefde niet Ze was helemaal verbaast dat kyra het zo goed had opgepakt en dat ze het had geaccepteerd Dus toen gingen we het schouderbinnewaarts op de volte uitbreiden. Ik moest met kyra mee lopen zeg maar en zo de volte groter maken. En we hebben het achterwaarts gaan gedaan. Dat kende ze wel al, alleen niet op deze manier. Bij mij is het nl dus de parelli manier geweest en nu moest ik haar naast de bakrand zetten en dan voor blokkeren en met mijn zweep input geven naast haar lichaam. En dat snapte ze super snel! Eerst snapte ze niet dat ze achterwaarts moest en was het meer zijwaarts en door mij heen, maar na een paar keer deed ze het super! En daarna hebben we schouder buitn waarts op de hoefslag gedaan en dat deed ze ook al goed! Natuurlijk nog niet helemaal zoals het hoort, maar ze liep wel al vrij goed op 3 sporen en ze is super in het nageven. Bij die pony die ik eerst deed had ik toch vrij snel druk op de kaptoom en dat hoef ik bij kyra helemaal niet, die ontspant zelf al heel goed en snel. En ze kauwt aldoor Ben echt zooo trots op der! Ik had echt niet verwacht dat ze dit allemaal zo snel zou oppakken en dat ze het zo goed zou doen! En ow ja! We hebben ook nog even gelongeerd. Dat ging in het beginw el weer even wat lastiger, omdat ze dus graag bij mij wil blijven, maar uiteindelijk liep ze heel braaf Moet er alleen goe dopletten dat ik haar op tijd corrigeer als ze om wil draaien om naar mij toe te komen. En natuurlijk altijd leuk om te horen als iemand tegen je zegt dat je er blijkbaar gevoel voor hebt, omdat kyra het dus al zo snel zo goed doet