Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
roosje78 schreef:Dit is het lijstje wat Sharon erbij had gezet:
Lien
Roos
Nathalie
Saskia
Horseyfries
Ambre
Daisy
Sandra
En dan als reserve:
xBikkeltje
BETUWE
Hartje
Jouw naam zie ik ook niet terug komen in het lijstje van data, Maaike. Klopt dat? Had je dat nog niet ingevuld?
Udo2001 schreef:Daar ben ik het niet mee eens... Wie er zich vanaf het begin af aan betrokken is bij dit topic, en bij het ander Z2 topic heeft toch wel wat meer recht om mee te rijden. Die wisten tenslotte dat het eraan zat te komen, alleen was het even wachten tot de datum daadwerkelijk vast lag. Dus dat je dan op de lijst als eerste inschrijft heeft daar niets mee te maken. Zo denk ik er over!
AnoukvW schreef:Ik doe dan wel niet mee, maar het lijkt mij meer dan logisch dat de mensen die al meer dan een jaar meekletsen en actief zijn in het Z2 topic (debuut/huiskamer) voorrang hebben! Anders kan iedereen die Z2 is zich even snel melden en meerijden met een clinic in een groep waarbij helemaal geen betrokkenheid is, buiten het rijden is het volgens mij ook een sociaal deel, om elkaar te leren kennen, in het echt te kunnen kletsen, en dat lijkt mij, leuker met een groep waar je al een tijd mee praat in het topic, als een willekeurige wildvreemde die toevallig ook Z2 is….
AnoukvW schreef:Nee dat is zo, maar volgens mij gaat er nu voor een heel deel een geheel andere delegatie dan naar v. Silfhout… dus er is zeker niet dat het altijd dezelfde mensen zijn, maar het is wel opvallend dat er op het moment dat er een clinic wordt georganiseerd (wat ook zeker niet bij de minste wordt gehouden) er opeens heel veel nieuwe mensen Z2 zijn en mee willen doen en vele zie je daarna nooit meer terug en dat is niet helemaal het idee van "ons" topic.