(Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Re: (Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:53

Ik heb al een fotografe die het wel erg leuk lijkt om mee te komen voor foto's. Ze heeft ook mee gedaan met de fotoshoot voor de paarden EN de honden... Ik weet niet hoe jullie de vorige keer dat hebben geregeld?

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:23

Dit geeft wel een goede motivatie :-) mijn zus is hobbyfotografe en zal Mss wel mee willen. (Morgen link naar haar facebook)

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:43

roosje78 schreef:
Dit is het lijstje wat Sharon erbij had gezet:
Lien
Roos
Nathalie
Saskia
Horseyfries
Ambre
Daisy
Sandra
En dan als reserve:
xBikkeltje
BETUWE
Hartje
Jouw naam zie ik ook niet terug komen in het lijstje van data, Maaike. Klopt dat? Had je dat nog niet ingevuld?

Beetje jammer dan Anouk en ik reserve staan, zelf had ik niet gedaan op wie het langst 'actief' is in het topic maar wie er gewoon het eerst ingeschreven had voor de clinic, dit om ook de zogenaamde 'nieuwe' mensen in dit topic een kans te geven. :Y)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:43

Daar ben ik het niet mee eens... Wie er zich vanaf het begin af aan betrokken is bij dit topic, en bij het ander Z2 topic heeft toch wel wat meer recht om mee te rijden. Die wisten tenslotte dat het eraan zat te komen, alleen was het even wachten tot de datum daadwerkelijk vast lag. Dus dat je dan op de lijst als eerste inschrijft heeft daar niets mee te maken. Zo denk ik er over!

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:45

Udo2001 schreef:
Daar ben ik het niet mee eens... Wie er zich vanaf het begin af aan betrokken is bij dit topic, en bij het ander Z2 topic heeft toch wel wat meer recht om mee te rijden. Die wisten tenslotte dat het eraan zat te komen, alleen was het even wachten tot de datum daadwerkelijk vast lag. Dus dat je dan op de lijst als eerste inschrijft heeft daar niets mee te maken. Zo denk ik er over!

Ieder z'n eigen mening :+
Maar zo krijgen degene die nieuwer als lid zijn natuurlijk minder snel een kans om mee te rijden....

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:12

Klopt, maar je zou dan ook zelf er over na kunnen denken om wat te organiseren... Hoe zou jij het zelf ervaren niet mee te mogen, maar wel vanaf begin af aan mee praat over de clinic?

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:18

Ik doe dan wel niet mee, maar het lijkt mij meer dan logisch dat de mensen die al meer dan een jaar meekletsen en actief zijn in het Z2 topic (debuut/huiskamer) voorrang hebben! Anders kan iedereen die Z2 is zich even snel melden en meerijden met een clinic in een groep waarbij helemaal geen betrokkenheid is, buiten het rijden is het volgens mij ook een sociaal deel, om elkaar te leren kennen, in het echt te kunnen kletsen, en dat lijkt mij, leuker met een groep waar je al een tijd mee praat in het topic, als een willekeurige wildvreemde die toevallig ook Z2 is….

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:22

Dat was mijn gedachten... En wie weet kunnen de reserves tegen die tijd toch gewoon rijden.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:29

Dat vind ik ook hoor.Komt vaak zat voor dat mensen zich snel aanmelden alleen om een clinic te kunnen rijden.
Zondag is voor mij perfect,heb ik lekker de tijd om iedereen te zien rijden.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:50

Helemaal mee eens Anouk!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:50

Ik ben bij de vorige clinic ook niet mee kunnen gaan omdat ik nieuw was. Kan dat volledig begrijpen, was er ook volledig mee akkoord.

by the way, link naar mijn zus :

https://www.facebook.com/StudioGadgetPhoto?fref=ts

Zus gaat nieuwe lens kopen, dus geschikt voor binnen. Ze vraagt 20€ per cd-rom, met alle foto's erop! (verstuurd naar huis)

ps, kan er iemand de link naar "Z2 in de huiskamer" even geven, ben hem kwijt en vind hem niet meer terug :P
Laatst bijgewerkt door webster543 op 17-12-13 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:06

Is in orde voor het laatste, heb de topic weer gevonden :P

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:19

AnoukvW schreef:
Ik doe dan wel niet mee, maar het lijkt mij meer dan logisch dat de mensen die al meer dan een jaar meekletsen en actief zijn in het Z2 topic (debuut/huiskamer) voorrang hebben! Anders kan iedereen die Z2 is zich even snel melden en meerijden met een clinic in een groep waarbij helemaal geen betrokkenheid is, buiten het rijden is het volgens mij ook een sociaal deel, om elkaar te leren kennen, in het echt te kunnen kletsen, en dat lijkt mij, leuker met een groep waar je al een tijd mee praat in het topic, als een willekeurige wildvreemde die toevallig ook Z2 is….

Maar dan zijn het toch altijd dezelfde mensen die mee mogen rijden met de clinic? Of zie ik dat nou verkeerd... Als het een echte vriendengroep is die altijd met elkaar praat en hoe of wat, dan heb je altijd dezelfde mensen die het langst meepraten en ook mee mogen doen, en de nieuwelingen moeten maar wachten en dat is heus niet om alleen maar een clinic mee te kunnen rijden want ik vind het hartstikke gezellig om mee te kunnen praten over het Z2 , niet dat ik al Z2 gestart ben omdat mijn paard denkt in paniek te moeten raken van een nieuwe oefening zoals een vliegende wissel. :Y)

Ben ik nou zo blond ? Ik geef ook alleen maar mijn mening :+

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:44

Nee dat is zo, maar volgens mij gaat er nu voor een heel deel een geheel andere delegatie dan naar v. Silfhout… dus er is zeker niet dat het altijd dezelfde mensen zijn, maar het is wel opvallend dat er op het moment dat er een clinic wordt georganiseerd (wat ook zeker niet bij de minste wordt gehouden) er opeens heel veel nieuwe mensen Z2 zijn en mee willen doen en vele zie je daarna nooit meer terug en dat is niet helemaal het idee van "ons" topic.

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:50

AnoukvW schreef:
Nee dat is zo, maar volgens mij gaat er nu voor een heel deel een geheel andere delegatie dan naar v. Silfhout… dus er is zeker niet dat het altijd dezelfde mensen zijn, maar het is wel opvallend dat er op het moment dat er een clinic wordt georganiseerd (wat ook zeker niet bij de minste wordt gehouden) er opeens heel veel nieuwe mensen Z2 zijn en mee willen doen en vele zie je daarna nooit meer terug en dat is niet helemaal het idee van "ons" topic.

Mmm ik doe het niet voor de clinics, enik was al lid voordat ik ook maar van die clinic had gehoord.

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:58

Klopt wat hier boven allemaal staat. Maar bijvoorbeeld Michelle, ik, Sharon reden mee bij Alex maar zijn nu om verschillende redenene niet in de gelegenheid (om maar even een voorbeeld te noemen)

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 23:04

Klopt, en het is afwachten of ik februari ga redden om op niveau te komen! Verwacht van wel, wil wel graag mee :)

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 23:06

Mensen, ik zou het ten zeerste appreciëren als hier niet meer zo gekibbeld wordt. Er komen in de loop der tijd nog genoeg gelegenheden om iedereen te laten rijden, maar met zo'n mentaliteit vrees ik dat er niemand nog de moeite zal doen om een clinic te organiseren.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 07:55

roosje78 schreef:
Deelnemers:
Lien
Roos
Nathalie
Saskia
Horseyfries
Ambre
Daisy
Sandra

Reservelijst:
Maaike
xBikkeltje
BETUWE
Hartje

Om de juiste gegevens erbij te houden, dit is het laatste lijstje.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:04

Meedoen zit er niet in voor mij, nooit meer met Stjar.
Maar kijken lijkt mij erg leuk. Leer ik ook wat van....

Stjarna heeft een soort tunnelsyndroom in de achterbenen, hieraan gaat ze geopereerd worden. Daarnaast heeft ze in beide achterbenen (ik denk door het tunnelsyndroom) verkalking van de pezen, waardoor deze minder elastisch zijn. Recreatief en pijnvrij is nu het doel en dat is haalbaar maar sport wil en kan niet meer.

Mijn instructrice gaat voor 6 weken naar t buitenland en ik mag dan haar 3 jarige doen, heel lief natuurlijk maar wel emotioneel gezien een grote stap voor mij. Gister gereden, onwijs braaf dier.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:10

Wat een rotnieuws Michelle!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:17

Michelle wat ontzettend sneu, maar hopelijk kan ze nog genieten van een een pijnvrij bestaan...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 10:23

Ik was er maandag letterlijk ziek van. Je doet er zoweinig aan...

Maar misschien kom ik wel kijken bij de clinic!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:06

:(:) wat een rot nieuws!

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:43

ik vind het jammer, maarj a als er iemand op het laatste moment uitvalt woon er maar even vandaan :D. en als ik toch niet mee kan rijden misschien kom ik wel even spieken.

en mies blijf het zo balen voor je vinden :(:)