Ja wilde ik ook zeggen, oude eigenaar bellen.. lekker handig ook xD hoop dat ze snel terug is. Sjel wilde vandaag weer lekker rollen
Femzjje
Geplaatst: 07-07-12 21:13
Dott schreef:
Nou, nog meer dames? Maken we er gewoon een hele fjordenvakantie van (maar misschien heb ik dan wel geen fjord )
Jaaa ikkk!!
Haha, jeetje wat was het lekker weer vandaag zeg!! Ik hoop dat de kat weer snel gevonden & gevangen wordt! Heeft hij geen blikje met snoepjes ofzo, waarmee je kunt rammelen? Haha, dat werkt bij mijn kat altijd héél goed (is ook wel een dikke rolmops, hahaha) Wel balen dat Sjel zo slecht gaat Lianne.. Het wordt je idd moeilijk gemaakt zo! Fijn Saskia dat het zo goed gaat!! Pfff, het stikt idd van de steekvliegen, muggen en andere vervelende beesten! Ik denk dat ik maar even een vliegendeken voor Aag ga bestellen...
Silence
Zo, ik ben er ook weer even Ohh balen van de kat zeg, oliebol. Hoop dat ie gevonden wordt. Vanochtend nog een staprit met ido gemaakt, was leuk. En nu net terug van n verjaardag.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-12 22:06
Bij deze dan
Even samen frutten:
Hallo, wat kom je doen
Kiekeboe
Mijn knapperd
En weer even frutten tussendoor, maar dan allebei aan de andere kant.
En dan over tot de orde van de Fjorden-dag... eten!
Is daar nog wat te vinden
Ben ik niet lief....ik help meteen even met het snoeien van de bomen.
Ondertussen houd Silence alles goed in de gaten.
Samen aan de wandel.
Even lief kijken tussendoor.
En nog even alles goed bekijken voor we weer de bak uit gaan.
Gelukkig is hij niet ingezoomd, want dan is ie zo mooi niet meer Hij mag komende week mooi nog een keer geknipt voor hij weer mee mag.
aalstreep
Geplaatst: 07-07-12 23:18
leuke foto's Sandra! is de kat al terecht ?
Haha ik heb een menvliegendeken maar ik vergeet hem steeds.
aalstreep
Geplaatst: 07-07-12 23:28
Sandra die foto van zuid-Limburg op je facebook pagina, Is die toevallig genomen vanaf het terras van het Gerardus hotel bij het geuldal ? Die camping die daarnaast ligt is namenlijk ons vaste vakantie plekkie .
Silence