Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjolein_el schreef:Nee dat geeft ook niet. In dat eerste groepje was er inderdaad echt geen beginnen aan. Sorry trouwens nog van het strand, je vroeg net aan me of je foto's mocht maken maar ellie ging net een beetje eng doen en toen zag ik hoe m'n zadel zat en nouja alles gebeurde een beetje tegelijk dus ik was ineens weg zonder het nog even tegen jou te zeggen.
aniek1985 schreef:Gave foto´s komen er weer voorbij![]()
@Chantal bedankt dat je me erop gewezen hebt dat mijn foto's groen werden. Het probleem zit in mijn Picasa. Ik heb de software al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt helaas niet.
Weet iemand een andere website van goede kwaliteit waar je ook foto's in een album kunt uploaden?
Bagheera_206 schreef:Tja als je 4 prachtige paarden ziet met een enorm aantal fotograven met teletoeters moet het wel iets heel speciaals zijn.Dan moet je even blijven kijken wat er aan de hand is. Dat waren vast beroemdheden.
Ik vind het iedere keer weer een prachtig gezicht als we met een groot aantal fotografen staan te fotograferen.Mensen kijken vaak verbaasd en wat we precies aan het doen zijn. Voorbijgangers: "Is dit iets van fotoclub of iets van paarden?". Wij: "Combi van beide!"
Killyenn schreef:NOg maar even wat dan
Ellie
Ryvonne
Reynir
Romeo
Kiya
Furia
Nu even mn andere kaartje er ook op zetten, daar zitten de goede actiefoto's van de tweede groep bij