Wat mij betreft is dat prima hoor. Qua tijd, vorige keren hadden we rond half 1 toch??? dat aanhouden? Of iets later?? Aangezien niemand met een voorstel komt
Vader heeft m'n moeder een standje gegeven dat het wel gewoon bij ons thuis kan.. We kunnen in de woonkamer zitten en in de keuken gourmetten. Enige wat ik terug moet doen is de keuken een keer helemaal poetsen (wel na het gourmetten ) omdat dat zo lekker vet wordt allemaal Of als het lekker weer is kunnen we natuurlijk gewoon in de tuin gourmetten..
Even een vraagje over dat eten. We hebben nu een lijstje wie wat meeneemt, maar is het niet makkelijker als ik alles haal (misschien wel met Ilona als die zin heeft)? Stel het is bloedheet dan kan het meteen de koeling in en dan is het makkelijker uitrekenen met geld (bonnetjes enzo).
Ja inderdaad. En dan weet je zeker dat er niks overstuur gaat door eventuele hitte.
Ik dacht, ik vraag het maar even, het lijkt mij zo makkelijker iig..
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 07-04-09 16:52
Fijn dat je vader met je moeder gesproken heeft Leanee. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar ik had het idee dat het voor jou belangrijk was. Dus lekker dat het gewoon bij jullie kan. En logisch dat je de keuken na afloop moet schoonmaken, want daar heeft je moeder neem ik aan de puf niet voor!
Wat boodschappen betreft is het wat mij betreft prima, mits jullie dames het fatsoenlijk houden qua financien. Ik heb (en ik geloof dat ik daar niet de enige in ben) nou eenmaal niet de mogelijkheden om voor 1 dagje 20 euro aan eten te kunnen missen..... Anders is het misschien handiger vantevoren een bedrag af te spreken, dat jullie daarmee zien uit te komen?
Dat hoeft allemaal niet zo duur te zijn. ik kan zelf ook geen megabedragen uitgeven. Ik heb dit weekend ook al een meeting en het weekend erna ook
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 16:58
Haha, weekend erna is toch bij mij?
Offtopic voor Ilona; Zin om naar de Mediamarkt te gaan vanavond? Ik wil een nieuwe ipod, maar wil niet alleen gaan
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 07-04-09 17:01
Nou ja, denk, ik meld het toch maar even. Ik lees ook mee in het boodschappentopic, en als je daar sommige bedragen ziet... mensen die voor het avondeten minsten 12 tot 15 euro kwijt zijn, voor 2 personen, en dan echt denken dat het niet goedkoper kan.... Maar jullie hebben het maar druk met meeten merk ik!!
Voordeel als jullie boodschappen doen, is dat ik niet op weg naar jullie kan zijn en dan nog kan bedenken dat de boodschappen nog thuis staan
Ik had wat getypt en dat kwam er niet doorheen, raar.
Leane, ik heb dit weekend een Twilightsleepover, dan de MLmeeting en het weekend daarna de EFF
hoelaat wil je vanavond gaan?
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 17:11
Ik ben op de fiets naar Veenendaal dus ben ik wat later thuis dan anders en dan nog eten.. Komt het jou wel uit? Ik wil zoiezo gaan kijken wat ze daar aan ipods hebben.. Uhm half 8 of kwart voor 8 ofzo..