Je kan je toch nogngewoon aanmeldeb? Heb nog geen reactie op mijn mailtje, heb gezegd dat we tussen de 8 a 12 combinaties gaan hebben dus er is nog plek.
23 februari is goed voor haar! (onder voorbehoud van de wedstrijdkalender..) We mogen per twee in de les, dus 50 euro per persoon! Enige minpuntje.. Ze wil liefst max. 4 uur lesgeven (van 1 tot 5), dus er kunnen er maar 8 mee. Hoe gaan we die selecteren? Ik dacht persoonlijk aan de personen die al het langst in dit topic meedoen? Indien er nog animo is kunnen we eventueel ook gewoon nog een tweede clinic organiseren voor de andere geïnteresseerden?
Wat leuk dat je een reactie hebt gehad Lien. En dat jullie 23-2 mogen komen!
Het is vervelend dat er een selectie gemaakt moet worden van wie er mee mag. Ik zou inderdaad doen op basis van wie het langst / actiefst in de topics zijn. Lien, Roos, Nathalie, saskia, horseyfries, Ambre, Daisy Sandra hebben m.i. voorrang op xBikkeltje, BETUWE en Hartje. Misschien kunnen zij reserve staan? Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren vóór 23 februari. Laten we hopen van niet, uiteraard. Maar bij Alex hadden we vorige keer ook op het laatste moment nog plek voor reserves!
Goed idee! Er zullen er tegen die tijd vast nog wel afvallen zodat ik wel mee kan doen
Udo2001
Geplaatst: 16-12-13 16:42
Oeff, dat is wel jammer.... Vorige keer kon ik ook niet mee, maar zou nu wel erg graag willen! Wie gaan er dan uiteindelijk sowieso mee? En wie komen er op de reservelijst?
Edit, dan mag ik waarschijnlijk gewoon mee Leukkkkkkk....
Ik hoop ook dat ik toch mee mag, maaaarjaa! Dat hopen we allemaal
roosje78
Geplaatst: 16-12-13 17:03
Dit is het lijstje wat Sharon erbij had gezet: Lien Roos Nathalie Saskia Horseyfries Ambre Daisy Sandra En dan als reserve: xBikkeltje BETUWE Hartje Jouw naam zie ik ook niet terug komen in het lijstje van data, Maaike. Klopt dat? Had je dat nog niet ingevuld?
Maaike, jij bent inderdaad al een tijdje "member of the club" en ook gezellig actief aan het meekletsen in onze topics! Wel is het zo dat er in alle topics verwezen is naar dit clinic topic en jij had niet gereageerd op de mogelijke data. Zoals eerder gezegd hebben vorig jaar ook nog reserves mee gereden. Dus als je nu reserve staat is er een grote kans dat je misschien wel mee rijdt! Kan je 23 februari?
Ik vind het ook jammer dat ik niet mee kan rijden, maar er volgen vast en zeker meer clinics!
roosje78
Geplaatst: 16-12-13 18:01
Er volgen vast nog wel meer! Misschien kunnen we alvast nadenken voor iets in september?
roosje78 schreef:
Deelnemers: Lien Roos Nathalie Saskia Horseyfries Ambre Daisy Sandra En dan als reserve: Maaike xBikkeltje BETUWE Hartje
Leuk, heb er al zin in! Vraag je ook eventjes na hoe het zit met grooms en dergelijke? En wat betreft de eventuele extra kosten? Ik zou het zelf fijn vinden, de kosten niet te hoog te laten. Ik neem waarschijnlijk maar 1 groom mee... En idd zou het fijn zijn om wat fotografen te regelen. Moet ik je ergens mee helpen Lien?
vur
Geplaatst: 16-12-13 19:58
sharon_quiz schreef:
luv schreef:
Jammer dat ik zelf niet mee kan rijden, maar ik heb de datum wel alvast in mijn agenda gezet. Als het mag, kom ik heel graag kijken!