Regine, Piber staat nog op mijn verlanglijstje. Lipica ben ik geweest toen ik heel heel piep jong was. En nog niet paardreed, maar wel mijn ouders op vakantie zo gek heb gekregen om daar te gaan kijken. Zou daar mijn barokkie liefde ontsproten zijn?
Haha Lipica is niet bepaald een straf. Piber vond ik geweldig, we mochten er ook een kijkje achter de schermen nemen omdat de vader van mn paard daar gefokt is. Mega leuk! Wenen is natuurlijk ook prachtig om de Lipies en om de stad zelf. We gaan er dit jaar nog eens heen, helemaal blij! Iig goed mogelijk dat je daar het 'virus' te pakken krijgt pas maar op, hardnekkig en gaat waarschijnlijk niet meer over haha
Bagheera, dat klinkt inderdaad als straf, dat je mee moest. Jij natuurlijk niet zeggen dat je het ook leuk vond en een ander uitje bedongen op een andere dag, dat jij (ook) leuk vond?
Heb al te veel paarden! Komt er hier geen 1 bij (ahum) nou ja, misschien ooit een knabstrupper fokmerrie. Maar dat is als ik de staatsloterij win, waar ik niet aan mee doe. (dat gaat hem dus niet worden)
Er staan twee knabstruppers bij mij op stal, helemaal leuk maar ik heb echt mn hart verloren aan de lipizzaner (en ook stiekem een beetje aan de kladruber)!
Bagheera_206
Geplaatst: 21-07-12 20:57
Maar wat vinden jullie wat de opvulling moet zijn van de groep?
Als eerste vind ik dat de modellen uit de vorige groep mee mogen. Daar zou de PRE van Kady1 dan ook "recht" op hebben in 2e instantie. Dan zitten we op 9 modellen. Het 10e model zou dan de Lippizaner van regine of de Lusitano hengst via Jolijn zijn. #dilemma. Als we de meeting puur bij Bokkers houden en de diversiteit zo groot mogelijk houden zou dat de Lipizzaner worden.
Sjolvir
Geplaatst: 21-07-12 22:11
Mogen de fotografen fijn uitvechten, ik ga mij daar niet aan branden .
Van de Lusitano is nooit een foto geplaatst toch..? De lippi heb ik niet bekeken... Maar mocht Jolijn het al aan de Lusitano mensen gevraagd hebben is het een beetje banketstaaf om dat weer af te zeggen, dan zeg ik lippi op de reserve, zou zomaar kunnen dat er nog iemand afvalt.. Hou mij maar als fotograaf hoor, mijn PRE was meer als opvulling bedoeld mocht het niet vol komen. Ik ga volgend voorjaar waarschijnlijk toch een fotoshoot doen, dan is hij weer op zijn mooist "echt" zwart.
Dat is ook de reden dat ik mijn onderschrift nog laat staan. Er zijn te veel mensen die op het laatste moment een afhaakje doen. Soms is het ook terecht dat een afhaakje wordt gedaan. Begrijp mij vooral niet verkeerd.
Dan gaan we toch eerst voor de lippizaner Scheelt mij weer moeilijk doen met Frans spreken enzo
Bagheera_206
Geplaatst: 22-07-12 00:51
Robijntjah schreef:
Dan gaan we toch eerst voor de lippizaner Scheelt mij weer moeilijk doen met Frans spreken enzo
Als de rest het er mee eens is vind ik het ook prima.
Mabotje
Geplaatst: 22-07-12 11:44
Nou, eerst hier ook nog maar eens reageren, want op de eoa manier krijg ik helemaal geen meldingen meer in mijn mailbox van dit topic, dus moest veel bijlezen (iemand een idee hoe dat komt?) Femkie: Proficiat! Wat een mooi aanzoek op een origineel moment! Vwb de paarden: maakt mij niks uit, ben al lang blij dat ik mee kan en heb beide dat genoteerd. Geloof dat ik net zo'n drukke maand heb als Ivonka, al zijn het dan niet allemaal shoots