Debbie schreef:Jolienn schreef:Hoevaak ga je dat shirt nou aanhebben ik hang wel gewoon een bordje om mn nek, ik ben van bokt ofzo, hahahIk schrijf het wel op mn voorhoofd hahahahaha, schrijf jij het maar op je voorhoofd Sticker op je kont, dat lokt uit hahaha
Moet je het schrijven terwijl je in de spiegel kijkt, dan word het helemaal leuk Geniaal filmpje trouwens
Gewoon ontzettend mooie kleren aandoen, een hele grote glimlach op zetten en als er dan een leuke jongen voorbij komt dan ga je hinniken
EngeltjeS schreef:Deb, neeee ik ben bang voor clowns Ik ook Daarom!Gisteravond liepen er in de harmonie mensen verkleed als boom.. ik ben haast bij mn moeder op de rug gesprongen brrr....
sloffiee schreef:haha... Zullen ze raar van opkijken.. dat al die meiden staan te hinniken haha en dan rond 1 jongen
Hahaha dat wordt echt met tranen over mn wangen en pijn in mn buik lachen als iedereen gaat hinniken hahaha
Debbie schreef:Nou moeten jullie even stil zijn Kan ik met school bezig http://www.bokt.nl/tools/timeout.php