Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tralalaa schreef:Ik ga vandaag gewoon zelf proberen onze kroon elite shet op de foto te zetten! heb nu zoveel mooie foto's van de paarden. Van de shet heb ik eigenlijk alleen nog foto's uit de tijd dat ik er op paste en dat is al een tijdje geleden hahaha. Ik hoop dat het lukt, ik heb niet zo'n goede camera als jullie en ze heeft nogal veel behang dus hoop niet dat het een zwarte vlek word in een witten omgeving!
tralalaa schreef:Ik ga vandaag gewoon zelf proberen onze kroon elite shet op de foto te zetten! heb nu zoveel mooie foto's van de paarden. Van de shet heb ik eigenlijk alleen nog foto's uit de tijd dat ik er op paste en dat is al een tijdje geleden hahaha. Ik hoop dat het lukt, ik heb niet zo'n goede camera als jullie en ze heeft nogal veel behang dus hoop niet dat het een zwarte vlek word in een witten omgeving!
lifaya schreef:tralalaa schreef:Ik ga vandaag gewoon zelf proberen onze kroon elite shet op de foto te zetten! heb nu zoveel mooie foto's van de paarden. Van de shet heb ik eigenlijk alleen nog foto's uit de tijd dat ik er op paste en dat is al een tijdje geleden hahaha. Ik hoop dat het lukt, ik heb niet zo'n goede camera als jullie en ze heeft nogal veel behang dus hoop niet dat het een zwarte vlek word in een witten omgeving!
ben benieuwd naar die shetterd
LisaDijk schreef:in de meivakantie gaan we zowiezo naar Lunteren !
en strand bij zuid holland had ik gedaan omdat dat een beetje centraler lag, maar noord holland zou evt. ook wel kunnen hoor!
japielover schreef:tralalaa schreef:Ik ga vandaag gewoon zelf proberen onze kroon elite shet op de foto te zetten! heb nu zoveel mooie foto's van de paarden. Van de shet heb ik eigenlijk alleen nog foto's uit de tijd dat ik er op paste en dat is al een tijdje geleden hahaha. Ik hoop dat het lukt, ik heb niet zo'n goede camera als jullie en ze heeft nogal veel behang dus hoop niet dat het een zwarte vlek word in een witten omgeving!
Waar sta jij met je shetter?
Anders kan ik mis wel de camera van mij paps mee nemen die heeft een goeie..
Mis kan ik mijn eigen shetter er dan ook op zette ben alleen egt een ramp met foto's maken:P
Owja voor de volgende meetings...
Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden met shetter??
Dan maakt het me niet uit waar