Twilight wordt wel meegenomen dan natuurlijk. En ik vind een kwartiertje lopen niet erg, heerlijk juist.
De originele Bolognese van Croky vind ik het lekkerst.
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-09 18:14
Haha, dat is dan weer jammer..
Ik heb Twilight op de computer (is de versie die jij gebrand had van Marlies) en die kan ik wel op een dvd laten zetten, maar ik bedoel wanneer Twilight echt in de winkels ligt..
Bolognese van Croky is inderdaad ook erg lekker, net zoals de paprika van de croky
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 27-03-09 18:15
Ik vind die sticks erg lekker, maar ik wil mijn eigen chips wel meenemen (iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur voor chips). Neem jij dan de dvd mee Marlies of zal ik dat doen? 15 min lopen lijkt me wel lekker na het eten, vooral als er nog een zonnetje schijnt De versie van mij is echt dvdkwaliteit en veel beter nog.
Is idd lekker, krijg er alleen wel erge dorst van en ik drink al veel
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-09 18:16
Haha, dat gaat weer te veel chips worden.. Als we nu gewoon allemaal onze "eigen" chips meenemen? 13 mei pas!! Als iemand maar een "goede" versie van Twilight meeneemt
Misschien wordt het bij mijn schoonzusje gehouden.. Is vlakbij mij, alleen dan aan de andere kant van het station. Daar hebben we meer ruimte beschikbaar, dan dat we hier zouden hebben en is er niemand aanwezig Als het doorgaat krijgen jullie het adres tzt nog doorgestuurd!