Denk niet dat de shirts dan binnen zijn nee, lijkt me dan... En zelf heb ik er geen tijd voor naar stad etc dus dan kom ik in een normaal shirt.
Debbie
Geplaatst: 16-02-11 20:22
Shirts zijn inderdaad leuk maar voor zaterdag gaat het denk ik toch al niet meer lukken Wij hebben trouwens in Leeuwarden shirts laten drukken voor vrij weinig. Zal even informeren waar dat was
Volgens mij waren we 12 euro kwijt? Shirts hadden we bij de H&M gekocht.
Voor degene die zwart willen, besef wel dat dat heel lastig is. Aangezien je dan een logo aan moet leveren met een doorzichtige achtergrond. Anders zie je op dat zwarte t-shirt een groot wit blok met daarop het logo van bokt.
gaan jullie op de oldehove ;s avonds om 22.00 in je tshirtje staan dan?
tijgerr91
Geplaatst: 16-02-11 20:28
Jaa ik kom zo wel ffkes kieke bij de bak!! Nee ze zijn er niet voor zaterdag nog, maar wel voor de volgende meeting!! Ja ik weet niet of die waar ik deze heb gedaan ze ook in het zwart hebben maar ik vind zwart wel leuker ook om op stap aan te hebben vind wit altijd zo snel doorschijnend cker als je een plons bier over je heen krijgt ofzo of zou dat mee vallen met deze? Ik doe er trouwens wel een hempje onder dus dan valt t altijd mee Die verzendkosten zijn 5,25 en dan heb ik t binnen 5 dagen.. kan ook binnen 3 dagen dat kost € 11,30 en binnen 1 a 2 dagen € 15,80.. voor 1 shirtje wil ik dat er niet voor betalen maar als we meerdere shirts hebben kan dat misschien best? dan verdelen we dat bedrag over het aantal mensen dat dan een shirt besteld.. ?
Je kan de achtergrond ook zwart maken natuurlijk....
Jolienn
Geplaatst: 16-02-11 20:29
Oh Debbie, dat filmpje op jouw hyves btw, geniaal gewoon. (Jip en Janneke)