De Efteling is vanaf 10 uur open, dus ik denk dat de meeste ook rond die tijd aanwezig zullen zijn Rond 1 uur gaan we de groepsfoto maken bij het witte paard
Oh dan moet ik dat niet vergeten, zal het nog even tegen San zeggen Oké nou dan zorgen wij gewoon dat we om 10 uur voor de deur staan!
Leuk dat er nog meer via Utrecht reizen! Ik kom vanaf Driebergen-Zeist en stap dan altijd over in Utrecht. Candace en ik hebben er iniedergeval al super veel zin in!
xDramaQueen
Geplaatst: 03-04-11 19:54
_Tara_ schreef:
Liesurt schreef:
Ja jij reist ook mee hè Tara?
Ja meiden Romana reist ook mee!! Niet geheel onbelangrijk! Maar niet vanaf Utrecht
Ik reis ook mee ja
we hebben gekeken en de tijden 09.22 of 09.38 komt ons het beste uit, heb je nog een voorkeur?
Even een vraagje sommige hebben natuurlijk al via ANWB kaartjes gekocht. Moet je deze kaartjes uitprinten of wordt het opgestuurd. Zoja met Opsturen binnen hoeveel dagen hadden jullie hem?
Kaarten heb ik net besteld bij de ANWB........ Ik heb er zin in om te gaan. De kaarten bij de ANWB print je thuis uit en neem je mee en je kan ook aangeven dat je ze op een bericht ontvangt met de kaarten op je mobielnummer, dan worden ze vanaf je mobiel gescand. Erg handig.
Nee ik heb mijn mede reisgenoot nog niet gesproken, ze is nu met cursus en denk haar vanavond even te spreken. Je hoort het in ieder geval van mij morgen, ik heb vanavond nog een tentamen en vrees dat ik erna gewoon doodop ben en niet meer langs kom op bokt.
ligt eraan of mn les voor of na de 17e word geboekt, word ie voor daar geboekt, dan heb ik genoeg geld voor een dagje efteling
biancaaatje
Geplaatst: 05-04-11 14:49
zo heb er zin in dennisje, bicci jullie kaartjes liggen klaar nikki, indien je nog wilt laat maar weten op tijd dan regel ik ook kaartje voor jou. Doe je dan ook carpoolen? Ps wij blijven niet tot laat in avond, moeten tuurlijk rond zes uur weer koetjes melken
biancaaatje
Geplaatst: 05-04-11 14:50
ps leuke avater, moet de mijne weer eens veranderen