[Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sarona27

Re: [Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:10

oke
ik weet niet wat helena wil ivm met de fiets die mandy heeft

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:19

Ik ben er ook half 11. jij ook luf?

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:27

Luf rijdt met mij en Chloë mee, wij zijn er ook rond die tijd en als het allemaal mee zit nog eerder maar dat komt alleen maar goed uit want Roan en Nadia moeten nog eten dan!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:43

helena neemt geen fiets van mij over sarona.

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:52

oh dacht dat jij ook fiets voor haar had gekocht maar dat is dan misschien alleen aanbod geweest

Oh dames meneer had net weer normale temperatuur

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:53

ja ik had ook een fiets voor haar gekocht sarona, maargoed daar ga ik verder niet op in ;) moet je fiemo zelf maar vragen ;)

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:06

oh oke had ik het toch gedeeltelijk goed :o

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:25

@ba en mytens: ik denk er nog even overna over die omslagdoek ;)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:45

benangelique schreef:
Ik ben er ook half 11. jij ook luf?

:j Heb er wel zin in hoor!!

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:49

Ik ook
Meneer hou ik morgen nog binnen en hoop dan dat hij weer helemaal het mannetje is is voor hem natuurlijk ook leuk als hij kan kijken.
Maar anders als hij tenminste koorts vrij is neem ik hem dan mee in de kinderwagen

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:51

Nathazzz schreef:
Luf rijdt met mij en Chloë mee, wij zijn er ook rond die tijd en als het allemaal mee zit nog eerder maar dat komt alleen maar goed uit want Roan en Nadia moeten nog eten dan!

Heb net ff zitten zoeken naar de pb van Chloë, maar hoe laat zijn jullie zaterdag bij mij?? 09.15uu toch??

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 22:56

Ja, rond die tijd idd, ik ben om 8.15 bij Chloë, dan alles inpakken en richting jou en dat is 3 kwartier rijden dus rond 9 uur, denk rond kwart over negen weer bij jou vandaan! Dan n uurtje naar Arnhem, dus rond kwart over tien, half elf arriveren we bij Burgers Zoo!

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:03

ik weet niet wat fiemo wil dus hoor het wel

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:09

jeej! het weer wordt steeds beter :D

staat nu op 70% kans op zon.
10% kans op neerslag.
middagtemperatuur van 8/11 graden.

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:37

beters heb er echt zin

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:38

hiep hoi :D en anders duffelen we ons wel lekker in hé?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 09:35

Net het weerbericht gehoord en ze geven inderdaad flink wat zon op en droog.
Alleen de temperatuur is niet al te hoog.
Maar goed, daar kunnen we ons tegen kleden :D

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 09:44

Nathazzz schreef:
Ja, rond die tijd idd, ik ben om 8.15 bij Chloë, dan alles inpakken en richting jou en dat is 3 kwartier rijden dus rond 9 uur, denk rond kwart over negen weer bij jou vandaan! Dan n uurtje naar Arnhem, dus rond kwart over tien, half elf arriveren we bij Burgers Zoo!

Ok, dan zorg ik dat ik 09.00u klaar ben.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:18

Nog één nachtje slapen!!!!

Jammer dat je toch niet mee kan Nath maar heel begrijpelijk.

Netje: Hier even een klein probleempje. Hubsje piept dat hij de auto die dag wil hebben en omdat wij zo dichtbij wonen vind hij het onzin dat ik de auto daar parkeer terwijl hij aan huis is gebonden (snap ik ook wel een beetje) Mijn idee is dat ik jullie wel ophaal van het station maar dat we vanuit daar samen met de bus naar Burgers Zoo gaan (is maar een klein stukje en ik ga dan ook gewoon met de bus) Michiel komt dan 's middags de auto afleveren zodat wij dan naar het restaurant kunnen rijden en weer naar het station. Of zijn er hier mensen die nog ruimte in de auto hebben voor het stukje Zoo naar restaurant en Netje, Scott en mij weer kan afzetten bij het station? (klein stukje en ligt aan dezelfde weg alleen dan een paar KM verderop)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:21

OJA over het weer! Het wordt inderdaad droog en zonnig maar niet al te warm. MAAAAAAAR vergeet niet dat meer dan 50% van de zoo overdekt is met een tempratuur van dik 20 graden! Het is namelijk een nagbootste Jungle en Woestijn. Dus zorg dat jezelf en de kleintjes makkelijk iets kan uittrekken!!!!!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:24

Salsa schreef:

Netje: Hier even een klein probleempje. Hubsje piept dat hij de auto die dag wil hebben en omdat wij zo dichtbij wonen vind hij het onzin dat ik de auto daar parkeer terwijl hij aan huis is gebonden (snap ik ook wel een beetje) Mijn idee is dat ik jullie wel ophaal van het station maar dat we vanuit daar samen met de bus naar Burgers Zoo gaan (is maar een klein stukje en ik ga dan ook gewoon met de bus) Michiel komt dan 's middags de auto afleveren zodat wij dan naar het restaurant kunnen rijden en weer naar het station. Of zijn er hier mensen die nog ruimte in de auto hebben voor het stukje Zoo naar restaurant en Netje, Scott en mij weer kan afzetten bij het station? (klein stukje en ligt aan dezelfde weg alleen dan een paar KM verderop)

Met de bus is mij ook goed meid. Ik vind dat helemaal niet erg en Scott ook niet...
Snap hubsel wel hahaah

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:25

Salsa schreef:
OJA over het weer! Het wordt inderdaad droog en zonnig maar niet al te warm. MAAAAAAAR vergeet niet dat meer dan 50% van de zoo overdekt is met een tempratuur van dik 20 graden! Het is namelijk een nagbootste Jungle en Woestijn. Dus zorg dat jezelf en de kleintjes makkelijk iets kan uittrekken!!!!!

YES kan ik een minirokje aan, hahahaa grapje

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:26

Nagyl schreef:
Salsa schreef:

Met de bus is mij ook goed meid. Ik vind dat helemaal niet erg en Scott ook niet...
Snap hubsel wel hahaah

Hihi ik ook wel. Je had dat beteurde gezicht moeten zien :D Enne nu kan hij mooi wat klusjes doen zoals boodschappen en kattenbakkorrels halen ;)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:27

Nagyl schreef:
Salsa schreef:

YES kan ik een minirokje aan, hahahaa grapje

_O- Jij mag een minirokje aan hoor! Trek dan ook weer niet te veel uit?

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:27

Salsa schreef:
Hihi ik ook wel. Je had dat beteurde gezicht moeten zien :D Enne nu kan hij mooi wat klusjes doen zoals boodschappen en kattenbakkorrels halen ;)

hahahaah Salsa, dat is ook heel belangrijk... En naar het milieuperron, zodat het huis helemaal tiptop in orde is als jij thuis komt weer hahahaha