Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathazzz schreef:Ja, rond die tijd idd, ik ben om 8.15 bij Chloë, dan alles inpakken en richting jou en dat is 3 kwartier rijden dus rond 9 uur, denk rond kwart over negen weer bij jou vandaan! Dan n uurtje naar Arnhem, dus rond kwart over tien, half elf arriveren we bij Burgers Zoo!
Salsa schreef:Nog één nachtje slapen!!!!
Jammer dat je toch niet mee kan Nath maar heel begrijpelijk.
Netje: Hier even een klein probleempje. Hubsje piept dat hij de auto die dag wil hebben en omdat wij zo dichtbij wonen vind hij het onzin dat ik de auto daar parkeer terwijl hij aan huis is gebonden (snap ik ook wel een beetje) Mijn idee is dat ik jullie wel ophaal van het station maar dat we vanuit daar samen met de bus naar Burgers Zoo gaan (is maar een klein stukje en ik ga dan ook gewoon met de bus) Michiel komt dan 's middags de auto afleveren zodat wij dan naar het restaurant kunnen rijden en weer naar het station. Of zijn er hier mensen die nog ruimte in de auto hebben voor het stukje Zoo naar restaurant en Netje, Scott en mij weer kan afzetten bij het station? (klein stukje en ligt aan dezelfde weg alleen dan een paar KM verderop)
Salsa schreef:OJA over het weer! Het wordt inderdaad droog en zonnig maar niet al te warm. MAAAAAAAR vergeet niet dat meer dan 50% van de zoo overdekt is met een tempratuur van dik 20 graden! Het is namelijk een nagbootste Jungle en Woestijn. Dus zorg dat jezelf en de kleintjes makkelijk iets kan uittrekken!!!!!
Nagyl schreef:Salsa schreef:Nog één nachtje slapen!!!!
Jammer dat je toch niet mee kan Nath maar heel begrijpelijk.
Netje: Hier even een klein probleempje. Hubsje piept dat hij de auto die dag wil hebben en omdat wij zo dichtbij wonen vind hij het onzin dat ik de auto daar parkeer terwijl hij aan huis is gebonden (snap ik ook wel een beetje) Mijn idee is dat ik jullie wel ophaal van het station maar dat we vanuit daar samen met de bus naar Burgers Zoo gaan (is maar een klein stukje en ik ga dan ook gewoon met de bus) Michiel komt dan 's middags de auto afleveren zodat wij dan naar het restaurant kunnen rijden en weer naar het station. Of zijn er hier mensen die nog ruimte in de auto hebben voor het stukje Zoo naar restaurant en Netje, Scott en mij weer kan afzetten bij het station? (klein stukje en ligt aan dezelfde weg alleen dan een paar KM verderop)
Met de bus is mij ook goed meid. Ik vind dat helemaal niet erg en Scott ook niet...
Snap hubsel wel hahaah
Nagyl schreef:Salsa schreef:OJA over het weer! Het wordt inderdaad droog en zonnig maar niet al te warm. MAAAAAAAR vergeet niet dat meer dan 50% van de zoo overdekt is met een tempratuur van dik 20 graden! Het is namelijk een nagbootste Jungle en Woestijn. Dus zorg dat jezelf en de kleintjes makkelijk iets kan uittrekken!!!!!
YES kan ik een minirokje aan, hahahaa grapje
Salsa schreef:Hihi ik ook wel. Je had dat beteurde gezicht moeten zienEnne nu kan hij mooi wat klusjes doen zoals boodschappen en kattenbakkorrels halen