Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:47

Vreselijk zeg, gecondoleerd.. :(:)

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:45

RM , je moeder heeft gevochten en jammer genoeg verloren.
Maar ze leeft voort in alles wat jij doet en wie jij bent.
Geloof mij sprek jammer genoeg uit ervaring.
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht wensen in de komende tijd.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:49

Dankjewel allemaal je merkt pas hoeveel steun je hebt aan dit soort lieve kleine berichtjes als je ze zelf krijgt :)

Misschien een idee om de bedrijven te polsen voor volgend jaar als ze hun nieuwe budget hebben

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 18:47

veel sterkte met dit verlies...

Organisatie... ondertussen is woensdag voorbij en ben ik toch wel erg benieuwd of er nog iets uit het gesprek is gekomen....

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:19

Ben ook wel erg benieuwd eigenlijk :o

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:44

Ik kan hopelijk vanavond een update plaatsen :D

Er moesten nog een paar dingen besproken en geregeld worden, maar we hebben dan eindelijk wat info voor jullie.

Wat ik wel al kan zeggen, het gaat 100% zeker door!

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:47

Jeeeeh!! Het gaat iig door dat is al 1 ding!

Gecondeleerd en sterkte RM94

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:48

:j goed bezig we houden het in de gaten :j

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:52

Ben heel benieuwd naar de update haha :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:02

Update

We hebben echt topnieuws! De rit wordt overgenomen door het KNHS en Enjoy The Ride. Dankzij hun mogelijkheden en contacten kunnen we zoveel mensen meer mensen bereiken. Dankzij hen kan het dan echt doorgaan!

Het zal gaan om het weekend van 1 en 2 oktober 2011. Er zullen drie ritten georganiseerd worden, in noord-, midden- en zuid-Nederland.

Binnenkort komt er ook meer informatie, inclusief sponsorformulier, op de website van Enjoy the Ride. Mensen kunnen bij het inschrijven gelijk het formulier downloaden en sponsoren gaan werven voor het goede doel!

Hopelijk snel meer info over de exacte locaties!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:03

En dit houdt in dat jullie na bijna een jaar de organisatie uit handen geven?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:08

TanteSabien schreef:

Volgens mij is dat wel de juiste conclusie ja! Knap geregeld!!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:08

Nou super zeg, ik ben heel benieuwd! *\o/* *\o/*

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:24

Klopt Sabine, zoals het er naar uit zag zouden we het bij lange na niet zo goed kunnen regelen als zij. Zij kunnen dit binnen een paar weken op de benen hebben staan, kunnen mensen bereiken die wij nooit hadden kunnen bereiken en kunnen wat dat betreft zoveel meer voor elkaar krijgen. Daarbij hebben ze ook vele malen meer ervaring dan ons en een toporganisatie.

Wij zijn hier echt ontzettend blij mee. Het gaat ons er niet om dat wij het uitvoeren, het gaat ons erom om zoveel mogelijk geld op te halen voor Pink Ribbon, dát is waar het om draait. En dankzij het KNHS en Enjoy the ride is dit mogelijk.

Er valt voor mij een hele last van mn schouders af, wetende dat het dan toch goed gaat komen en de rit er echt gaat komen! Ik denk niet dat het ons was gelukt :n
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 25-07-11 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:25

ponyparadijs schreef:
TanteSabien schreef:

Volgens mij is dat wel de juiste conclusie ja! Knap geregeld!!

@ beide beter uit handen geven dan weglopen toch? ;)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:26

Super dat het uiteindelijk toch nog gelukt is dames. :)

Mocht het nodig zijn, wil ik me altijd nog beschikbaar stellen als vrijwilliger. Maar dat wordt tegen die tijd bekend gemaakt toch?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:36

Bedankt! Ik geef het ook liever uit handen en dat het dan groot en goed wordt uitgevoerd dan dat wij het half uitvoeren. Het doel blijft hetzelfde en dat is waar het om gaat. Niet om ons :n

Robin, uiteraard :D bedankt voor je aanbod!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 06:32

Hebben jullie dat ook met Pink Ribbon besproken? Dat de organisatie nu in handen van de KNHS is?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 07:12

Het knhs heeft uiteraard zelf contact opgenomen met ze :)

Ik vind het jammer dat jullie zo oordelen, het gaat er toch om dat het doel zo goed mogelijk bereikt wordt? Natuurlijk is het ietwat jammer dat hetgeen wat we al gedaan hebben tevergeefs was (al gebruiken ze meerdere ideeën van ons, dat wilden ze ook graag) en we zijn iedereen ook dankbaar die heeft geholpen.

Maar dit is wel de beste manier om ons doel te bereiken, op een grotere en betere manier dan wij ooit hadden kunnen regelen. :)

En man wat valt er een last van mijn schouders af, wetende dat het in zeer goede handen is en de rit dan toch écht uitgevoerd kan worden :)

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:24

Calanddra schreef:
Het knhs heeft uiteraard zelf contact opgenomen met ze :)

Ik vind het jammer dat jullie zo oordelen, het gaat er toch om dat het doel zo goed mogelijk bereikt wordt? Natuurlijk is het ietwat jammer dat hetgeen wat we al gedaan hebben tevergeefs was (al gebruiken ze meerdere ideeën van ons, dat wilden ze ook graag) en we zijn iedereen ook dankbaar die heeft geholpen.

Maar dit is wel de beste manier om ons doel te bereiken, op een grotere en betere manier dan wij ooit hadden kunnen regelen. :)

En man wat valt er een last van mijn schouders af, wetende dat het in zeer goede handen is en de rit dan toch écht uitgevoerd kan worden :)

Ik snap ook niets van de negatieve reacties over het uit handen geven van de rit....... wat maakt dat nou uit het initiatief is hetzelfde alleen de organisatie van de rit wordt uit handen gegeven en kan zo sneller en makkelijker geregeld worden.

Calanddra super gedaan ik hoop dat er veel geld binnen komt, ik blijf volgen voor up-dates etc

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:30

Wauw wat een initiatief!
Ik vind het geweldig dat jullie dit willen doen, zelf zou ik er ook graag bijzijn maar spijtig genoeg woon in in België..
Het is inderdaad een rotziekte, je voelt je zo machteloos! Door zo'n dingen te lezen krijg je toch nog een sprankeltje hoop!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:18

jeh jeh, wat een top nieuws! Ik vindt het erg goed (en logisch) dat jullie het uit handen hebben gegeven!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:41

Dat het uit handen gegeven is... Super, deze mensen hebben de kennis in huis om een rit op te zetten.

Wat ik heel jammer vind, is de late bevestiging van de datum.
Ook is er nog geen site en is het nog steeds niet bekend waar er gereden gaat worden en om hoeveel km het gaat.
Ik heb al 1 sponsor die er voor een ander project gekozen heeft omdat ik nog steeds geen bevestiging kon geven van de doorgang. De ander wil voor 31 juli bevestiging, anders ben ik deze ook kwijt.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:55

De inschrijvingen kunnen straks gedaan worden via de site van Enjoy the Ride, er komt geen aparte site hiervoor.

De datum kon helaas niet eerder bekend gemaakt worden aangezien dit pas net besloten is.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:53

@Calanddra
Dat begrijp ik absoluut.
Maar eerst zou het eerder zijn, wat natuurlijk ook moeilijk haalbaar was, maar toen had ik al een voorlopige sponsor geregeld. Deze wilde heel graag iets van bv een spandoek hebben op het startterrein voor een leuk! sponsorbedrag. Maar degene wilde wel graag zeker weten wanneer en waar dit zou zijn. (met de officiële gegevens erbij) Hij moet dat nl ook verantwoorden naar zijn baas. Hier werd gezegd dat er heel snel een officiële site zou komen met alle gegevens...

Daarna was het "voorlopig" verplaats naar oktober, pas nu is de datum bekend, maar nog steeds geen plaatsen en het aantal km's is ook nog niet bekend.

Natuurlijk ga ik weer aan het bellen als dit allemaal wel bekend is, maar deze sponsor heeft geen budget meer omdat ze gekozen hebben voor een ander project.
De andere wil evt per gereden km sponsoren, maar die zit ook met zijn begroting/budget en er zijn meerdere op de lijst die graag ergens voor gesponsord willen worden.

Hoe zit het nu met mensen die zich willen laten sponsoren voor het aantal gereden km's ?
Komt daar nu een formulier voor op de site van ETR te staan die deelnemers kunnen printen?
Kunnen sponsoren een eenmalige machtiging tekenen?