Ave! Wees gegroet, welkom in ons Oud-Romeins Tafelgrillhuis. Decadent genieten zoals alleen de oude Romeinen dat konden. Onbeperkt tafelgrillen met IX(9) soorten vlees, sausjes, brood, friet, salades, rauwkost, appelcompote en groente voor slechts
XVII,L€(17,50€)
Alles aan tafel geserveerd, dus niet in de rij bij een buffet!
Uw bakplaat op tafel heeft altijd een gelijke temperatuur, dus geen verbrand vlees(tenzij U dat wilt natuurlijk....)
Is toch vrij prijzig per persoon..
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 26-03-09 14:36
Dan is gourmet toch een betere optie. En de meesten waren er toch al voor geloof ik om de cakejes en slagroom en chips over te slaan ipv de gourmet
Ja, dus we doen alleen gourmetten? Maar als we 's middags al komen zo rond 2 uur ofzo dan begin je nog niet aan de gourmet...een chips tijdens een spelletje zie ik wel zitten.
En mij maakt het ook helemaal niets uit hoe je moeder eruit zien. Als zij zich maar prettig voelt.
Haha, ja inderdaad.. Wij hebben hier een gourmetstel voor 6 personen, als iemand er nog 1 mee wil nemen (we zijn nu met 8 mensen op de meeting toch) dan zit het wel goed. Ik zal binnenkort even mijn adres nog naar iedereen toesturen..