Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niinatjuh schreef:Mensen dankzij een Pm van Pradaa en frankiej heb ik men moeder zo een 90 procent overtuigd dat ik mee mag xD
xNina
frankiej schreef:Niinatjuh schreef:Mensen dankzij een Pm van Pradaa en frankiej heb ik men moeder zo een 90 procent overtuigd dat ik mee mag xD
xNina
even de laatst toegetreden jeugd onder ons met beide benen op de grond zetten...:
Er is niemand eindverantwoordelijk in ons groepje dus geef dat even duidelijk aan je ouders aan om misverstanden te voorkomen als er evt. wat gebeurt. Ieder rijdt in principe op eigen verantwoording. Ik zou namelijk absoluut niet de schijn willen wekken dat de doorgewinterde (drunenseduinen)-rijders automatisch als supervisor worden beschouwd. Het blijft een natuurgebied en het blijven paarden dus het is niet zomaar een speeltuin.
Ik besef dat dit verhaaltje grof of aso of ego over kan komen, maar heb inmiddels wel ervaring met achteraf-gebeurtenissen. Pm me gerust als iets niet helemaal duidelijk is maar het liefste gewoon alles in het topic posten.
Citaat:frankiej nee t is duidelijk maar men ma vind het een veillig ideee dat er een volwassen man mee gaat die alles duidelijk en veillig ziet.. nja je kent de ouderlijke gang van zaken wel xD
LiNdA1986 schreef:Ik heb dr nu al zin in!