Ja, tis ook wel een leukerd Maar hij is 4.. Ik.. als net een jaar paardeneigenaar..
Femzjje
Geplaatst: 05-07-12 18:16
Tja.. ligt ook een beetje aan het karakter van het paard denk ik.. Ik heb bewust een 'oudere' merrie gekocht, omdat ik nog niet veel ervaring had met een eigen paard. Was ook bang om een jonger paard te 'verpesten'. Maar misschien (als de tinker je leuk lijkt) moet je gewoon een xtje gaan kijken?
Oeeh, lekker naar de Griek!!! Saskia, ik zie op FB dat ik precies 10 dagen ouder ben dan jij!!
aalstreep
Geplaatst: 05-07-12 18:21
haha lachen! uhh heb jullie nu als vrienden maar uhhh.... en nu. haha begrijp er helemaal niets van
Silence
Lekker, de Griek Ik ga na het eten lekker naar de paardjes en verder niks. Heb er voor maandag nog een extra dag werken bijgekregen. Op de babygroep mijn favoriet dus ik ga er nog 1 keer van genieten want dat zal wel de laatste keer zijn.
Haha, je moet gewoon wat knopjes in gaan drukken en dan kom je er vanzelf wel achter hoe het werkt! Leuk Sandra, nou ja.. wie weet hebben ze je nog wel meer dagen toch nodig? Ik ben al naar Aag geweest vandaag, maar zit een beetje te twijfelen of ik nog een appeltje zal brengen ..
Silence