Ooit... wil ik ook eens naar de USA , maar eerst van mijn vliegvrees afkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:ga je toch gezellig mee haha
Ik heb toch niks te doen, dus dit lijkt me, voor ervaring, reuze interessantstaat ook goed op CV en dergelijke
Calimero_ schreef:lifaya schreef:ga je toch gezellig mee haha
Ik heb toch niks te doen, dus dit lijkt me, voor ervaring, reuze interessantstaat ook goed op CV en dergelijke
Wel graagIk heb ook niks te doen.. Als Belarus straks weg is heb ik ook geen paard meer om te verzorgen dus kan ik doen en laten wat ik wil, haha.
Maar ik bedoel meer, hoe kom je aan een adres? Neem aan dat niet iedereen je hebben wil
lifaya schreef:Ik ga altijd dood van de pijn bij het dalen in een vliegtuigmaar je moet er wat voor over hebben
eff 10 minuten flink pijn leiden en dan heb je een fantastische ervaring
_Bitje_ schreef:lifaya schreef:Ik ga altijd dood van de pijn bij het dalen in een vliegtuigmaar je moet er wat voor over hebben
eff 10 minuten flink pijn leiden en dan heb je een fantastische ervaring
en dan stort dat ding neer en ben je dood
lifaya schreef:Het is de bedoeling dat ik een paar maanden naar USA ga, ik heb op het moment een arabierenstal in California op het oog, maar Kansas blijft ook nog een optiemax 87 dagen
Calimero_ schreef:_Bitje_ schreef:dit is echt niet gezondIk moet van mijzelf om de 10 seconden in dit topic kijken , zo kom ik niet verder met mijn tekenen
Dat heb ik ook. En Belarus was niet eens bij die fotoshoot![]()
Maar ik heb in tegenstelling niks te doen