Ik moet het wel zo vroeg mogelijk vantevoren weten... In het hoogseizoen heb ik namelijk geen vervoer en moet ik rijdend heen en een overnachtings plaats vinden
Dat gaat voor mij ook niet lukken. Mijn assessment wordt die donderdag ervoor uitgereikt en ik heb absoluut dat weekend daarvoor nodig, dus ik meld mij voor 10 juni af.
rommulus
Mochten jullie nog een reservepaard nodig hebben, ik zou dan ook kunnen. Mijn 4 jarige is inmiddels weer wat meer gewend en denk dat ze met haar kleur (donkerbruine rabicano) en behoorlijk wat aftekeningen wel leuk is als model. Maar ja, ik ben ook met de dag gekker met 'r!
Er is toestemming voor de fotomeeting voor 10 juni, dus bij deze gaat de meeting dus door! Ik zal zo even een lijstje plaatsen met de modellen die nu meegaan en de fotografen die nu op de lijst staan! Wil iedereen even aangeven of je op die datum kunt? Bedankt!!
Ik kan zelf die datum wel, maar we zitten dan midden in het dekseizoen en waarschijnlijk is Champie dan dus niet beschikbaar. Als dat t geval is, zou ik Bailey wel kunnen meenemen. Maar goed, is maar net of jullie daarmee akkoord gaan?