Blanket schreef:doom schreef:sorry dames ... * voelt zich nu schuldig *
In mijn geval mogen de foto's wel al gebruikt worden. Anders zou ik ze ook niet publiceren.![]()
Bij mij hetzelfde geval

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annelot schreef:Jaaaaa foto's van Ryon! Vind alleen de pose van Ryon vanaf de zijkant met zijn hoofd naar achter niet zo mooi, hij heeft al zo'n zware hals en dan word het een soort van worst![]()
Heb je ook foto's van Ryon schuin van voren? Daarop staat hij nml vaak het mooist
Laraax schreef:Ik ga zo foto's van Ryon uitzoeken, maar eerst de uitslag van SYTYCD kijken, omdat ik gisteravond bezig was met foto's heb ik So You Think, niet gekeken
Killyenn schreef:Maakt voor mij niets uit hoor, was onze eerste 'echte' fotoshoot, dus ik ben blij met alle foto's!Zijn er trouwens modellen die graag speciefieke foto's in hun selectie willen? Ik heb van de meesten namelijk van alles wel genoeg, dus als je het liefst foto's hebt van in de branding, of juist hoofdfoto's, dan kan ik daar rekening mee houden
Jalenka_Kiya schreef:Hetzelfde hier, het maakt me niets uit, ik denk dat de fotografen zelf wel een mooie selectie kunnen maken! Ik zou het alleen wel leuk vinden om een mooie foto van mij en Kiya te hebben want ik heb er heel weinig waar we samen op staan.