Edit: blijkt nog best moeilijk een goed shirt vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat vind ik wel uit op 1 of andere manier

Dan ga ik nog maar even verder zoeken op internet
Sence schreef:Jolienn schreef:Haha, waarom niet?
omdat mijn voorgevel er dan heel groot en hangerig uit ziet
Best lastig.. haha. T zou bij mij best wat groter mogen, maar liever dit denk ik, dan op dat soort dingen allemaal moeten letten
Sence schreef:Haha ja, ik wou dat ik wat kleiner had... Wie wil ruilen of wie wil er een beetje van mij?
Blousjes is ook een ramp, krijg nooit de knoopjes goed dicht
Bij mij gaan ze aan de bovenkant wel dicht, maar onder niet
Dus als jij nou wat van boven aan mij heeft, kan ik een maatje groter aan, en dan passen ze ook aan de onderkant dicht
(Okeoke, er moet aan de onderkant gewoon wat af, maargoed, dan krimpt de bovenkant wss ook mee, en dát wil ik nou net niet
) 

Sentido schreef:Hehe ik ben ook weer klaar met werken
Ideetje, we kunnen ook zo'n Amika type shirtje aan doen (fel, heel fel roze)
Btw als het niet lukt met shirt is het dan niet handiger als iedereen z'n eigen uitzoekt, kunnen we allemaal rekening houden met onze eigen voorgevel
mooi gezegt!

tijgerr91 schreef:
Hihi dit kunnen we wel doen als shirts
heb de prijzen alvast ff opgezocht voor precies dit ontwerp
Maat S,M,L en XL € 16,50
Maat XL € 18,50
Ik kom in m'n bestelling met drukwerk enz. dr bij op € 20,97 en dan komen de verzendkosten er nog bij,
Verzendkosten via mij (omdat ik lid ben ist goedkoper) € 5,25
En als iedereen dr 1 wil kan het vast nog goedkoper!!
(Hoezo ik verveel me...?)
?
?
Jaa Jildou is misschien beter als ieder het voor zich regeld, anders is het echt een gedoe.. Misschien wel handig om af te spreken dat het zowizo een zwart shirt moet zijn? Past het wel bij elkaar! Als er mensen zijn die dit bovenstaande shirt (bokt logo voor met boktnaam er onder en tekst : beter verwend dan verwaarloosd) voor die prijs willen hebben dan mag je je maat en boktnaam wel via pb aan me doorgeven dan maak ik daar een lijstje van en wil ik t best op me nemen om dit te regelen

?