Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

James2000

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:18

Wat raar.....er kunnen wedstrijden gehouden worden op elke plek in nederland.
er kunnen 3 of 4 daagse gehouden worden in heel nederland>>Epe de topper van de 4 daagse in klootwijk kunnen ze het in huijbergen kunnen ze het.
er worden hardloop wedstrijden gehouden in heel nederland. ook voor allerlei doel einden waaronder kanker fonds, hartstigting ect ect
Waarom lukt het dan niet om een evenment te gaan houden waar paarden liefhebbers een rit willen doen.
Waarom willen we op 3 lokatie's iets doen waarom niet gewoon per provincie?
drenthe bijv heeft super mooie paden en wat dacht je van utrechtse heuvelrug, of locatie posbank, hier in het branbantse land loonse drunense duinen of de peel soomerse heide, Zeeland met hun mooie duine en strand gebied. Zeg het maar heel nederland kent zoveel mooie plekjes.
Als elke provincie een rit organiseert en het inschrijfgeld stort op pink ribbon.......is het dan echt zo moeilijk of denk ik te simpel??
Wat al voor gesteld werd praat eens in epe met de mensen die weten hoe het is 500 deelnemers en alles loop vlekkeloos en wel 4 dagen lang!
vraag naar jos die kent het bos op zijn duimpie epe is en paardendorp dus welkom ben je daar altijd.
Het eerste bericht is ong 11 2010 we zijn nu in juli 2011......willen we in oktober rijden dan zal er voor de medebokers toch wat meer duidelijkheid komen datum/plaats ect.

Verder wil ik RM 94 en fam veel kracht toe wensen in deze niet eerlijke strijd die haar moeder nu door maakt.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:21

James, graag vragen wij om geduld, er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt met een aantal mensen en we krijgen binnenkort hulp zodat we niets over het hoofd zien en de juiste keuzes maken..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:23

Ik denk echt dat je het organiseren van een evenement als dit onderschat. 12 locaties is dan ook zeker geen optie.

Ik heb al contact gehad met iemand over Epe. Echter gaan we dit woensdag bespreken met het KNHS en enjoy the ride. De reden waarom we nu nog geen verdere informatie geven is al eerder gezegd, namelijk dat we eerst het gesprek met het knhs afwachten.

Of Epe een optie is heb ik helaas mijn twijfels over, het ligt eigenlijk te oostelijk en te hoog voor het midden en te laag voor het noorden. Ons doelpunt was om zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken, en dus om de meest optimale locaties te regelen :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:05

Milan_lover schreef:
James, graag vragen wij om geduld, er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt met een aantal mensen en we krijgen binnenkort hulp zodat we niets over het hoofd zien en de juiste keuzes maken..

Ik wil niet storen maar dat zinnetje van '' geduld'' is al zoo vaak gezegt..
En er is nog weinig duidelijkheid..

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:06

Dat komt omdat wij zoals gezegd, op dit moment een gesprek met het KNHS aan het voorbereiden zijn die woensdag zal plaatsvinden ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:07

Deze woesndag pas? :oo Aangezien het al 3 ? of iets minder/meer blz terug was dat dat gezegt was.
Nouja succes dan ,maar toch vrij vaag nog allemaal heb ik het idee

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:09

Omdat het KNHS niet eerder kon en ik zit ook met ziekte, de ene dag kan ik er weer helemaal tegenaan en de andere dag kom ik niet meer uit mijn bed van de pijn en van het ziek zijn.. Vanaf woensdag weten we dus meer en gaat de organisatie zich weer met 100% inzetten!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:09

Ik zat vorige maand met stage 5 dagen in de week, milan_lover zit helaas met ziekte en het knhs kan ook niet maar elk moment, vandaar dat het niet eerder plaats heeft kunnen vinden. Het duurde even voordat we een datum hadden dat wij alle vier konden, zij hebben ook nog meerdere afspraken en andere dingen te doen :)
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 03-07-11 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:10

En voordat er iets van de grond kan komen zit je dus al na de zomervakantie en dan is oktober heel erg kort dag. Denk dat jullie beter over 2012 kunnen gaan nadenken......

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:12

Wij stappen er gewoon fris in met het KNHS en kijken hoever we kunnen komen, neem aan dat zij ervaring genoeg hebben met dit soort dingen!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:32

Ik ben benieuwd!
Succes bij de KNHS.
Ennu... voor de mensen die commetaar hebben, regel het anders lekker zelf ;)
Lijkt mij niet zo makkelijk en ze doen echt hun best!
Toppie hoor organiseerteam!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:46

Toch wel eventjes een complimentje aan de mensen in de organisatie die, ondanks alle negativieteit, er toch voor blijven gaan!
Ik heb respect voor jullie.

Ik hoop dat jullie dan ook een hele mooie rit neerzetten, ik geloof er in!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:22

Succes woensdag!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:39

James2000 schreef:
er kunnen 3 of 4 daagse gehouden worden in heel nederland>>Epe de topper van de 4 daagse in klootwijk kunnen ze het in huijbergen kunnen ze het.
er worden hardloop wedstrijden gehouden in heel nederland. ook voor allerlei doel einden waaronder kanker fonds, hartstigting ect ect
Waarom lukt het dan niet om een evenment te gaan houden waar paarden liefhebbers een rit willen doen.
drenthe bijv heeft super mooie paden en wat dacht je van utrechtse heuvelrug, of locatie posbank, hier in het branbantse land loonse drunense duinen of de peel soomerse heide, Zeeland met hun mooie duine en strand gebied. Zeg het maar heel nederland kent zoveel mooie plekjes.
Als elke provincie een rit organiseert en het inschrijfgeld stort op pink ribbon.......is het dan echt zo moeilijk of denk ik te simpel??
Wat al voor gesteld werd praat eens in epe met de mensen die weten hoe het is 500 deelnemers en alles loop vlekkeloos en wel 4 dagen lang!
vraag naar jos die kent het bos op zijn duimpie epe is en paardendorp dus welkom ben je daar altijd.
Het eerste bericht is ong 11 2010 we zijn nu in juli 2011......willen we in oktober rijden dan zal er voor de medebokers toch wat meer duidelijkheid komen datum/plaats ect.

Verder wil ik RM 94 en fam veel kracht toe wensen in deze niet eerlijke strijd die haar moeder nu door maakt.

James2000 wat ontzettend lief van je helaas heeft mijn mama afgelopen zaterdag haar strijd verloren. We hebben samen nog een paar fijne dagen gehad voordat ze in haar slaap gestorven is

Deze rit moet echt door gaan het is een verschrikkelijke ziekte

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:24

Oh jeetje meid. :(:)

Gecondoleerd :(:)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:40

RM94 schreef:
James2000 schreef:

James2000 wat ontzettend lief van je helaas heeft mijn mama afgelopen zaterdag haar strijd verloren. We hebben samen nog een paar fijne dagen gehad voordat ze in haar slaap gestorven is

Deze rit moet echt door gaan het is een verschrikkelijke ziekte

Jeetje wat erg!!!! gecondoleerd!!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:58

Gecondoleerd! :(:)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:00

Gecondoleert!! Deze rit moet echt doorgaan!!!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:31

@RM94
Jeeehhh zeg: Heel veel sterkte toegewenst!!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:37

ik wil graag meerijden.
alleen ik heb geen trailer dus als iemand vanuit zaandam/krommenie/assendelft gaat en mij mee
wilt nemen graag :D

rm94 gecondoleert :(:)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:48

Gecondoleerd :(:)

leentje1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:51

gecondoleerd

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:17

Wat een triest bericht zeg... Heel veel sterkte en kracht gewenst aan jou , familie en vrienden Y;(

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:37

Heel erg veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:39

Het is nog maar 3 maanden en het wordt steeds moeilijker een sponsor te vinden.
Er zijn wel mensen/bedrijven die willen sponsoren, maar die willen 100% zekerheid hebben waar en wanneer het plaats vind.
Ook is bij veel bedrijven het potje ondertussen ook leeg aan het raken.....