manzano schreef:Wat doen jullie eigenlijk met voer? Eigen brok mee en hooi van daar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Wat doen jullie eigenlijk met voer? Eigen brok mee en hooi van daar?
WenK schreef:Neem aan dat er genoeg gras op het land zal staan en zo niet idd hooi van daar. Krachtvoer neem ik zelf mee...
klien schreef:Ik las in de berichten van andere mensen die daar zijn geweest dat het land erg schraal is. Maar die vonden 500 meter lopen ook het eind van de wereld
Ik pik alleen een beetje hooi voor in het hooinet op de terugweg en kijk wrs Rijkie lief aan of ik het even kan dompelen in haar tonnetje
_Rijkie_ schreef:Tuurlijk ik ga lekker hooi voor jou soppen in mijn tonnetje
manzano schreef:Hmmm, nooit aan gedacht om eens de zoekfunctie te gebruiken.
Lees toch wel hoop negatiefs
Lees iig dat we goed moeten checken bij aankomst of alles heel is en anders meteen doorgeven!!
manzano schreef:Hmmm, nooit aan gedacht om eens de zoekfunctie te gebruiken.
Lees toch wel hoop negatiefs
Lees iig dat we goed moeten checken bij aankomst of alles heel is en anders meteen doorgeven!!
manzano schreef:Gezeur om de borg, borg niet terug wegens gebroken, maar vervangen glas.
Lang stuk langs de drukke weg.
Wei ver weg, lage afrastering.
Vervelende honden die steeds in je bed kruipen (dus we moeten de deur dicht houden)
Ach ja, komt vast wel goed
manzano schreef:Ik denk dat ik het voer gewoon per voerbeurt in een zakje doe ofzo (en dan in een bak). Lijkt me gewoon het handigst.
Neem gewoon eigen voer mee. Kleine moeite en wil ook geen risico nemen met "ander" voer.
Ik wil eigenlijk ook slobber, maar dat hebben we nog niet gehaald en dat zal Marlies deze week niet meer doen denk ik.
manzano schreef:Das waar Rijk, maar als je al 2 jaar op je borg wacht mag je van mij ook zeuren
En die weg ken ik (stond ook foto in het topic) en dat is écht een drukke weg (ben er zelf overheen gescheurd paar weken terug).
Maar misschien kan het ook wel binnendoor![]()