Hihi thnxx Lianne! Marjan, weet je al wat over 5 augustus ? Als je niet kunt, ga ik me inschrijven voor een andere wedstrijd (hondenwedstrijd weliswaar ) maar ik weet niet hoe snel die vol zit..
Hey femke net bericht gekregen! Ik moet helaas werken. Want volgens mister baas zijn er dan een aantal op vakantie en kom ik net van vakantie af, dus vond hij 't niet eerlijk om mij dan al vrij te geven.
hele coole foto's femke! Je ziet dat ze 't echt leuk vind! Ik ga maybe bij diegene van wie ik spring les heb gehad, bij haar thuis een cross les volgen. In oktober ga ik dan maybe nog op treck training met archy!
uhmm.. ik denk als je naar Facebook zelf gaat, dat je op een pagina komt waar je je aan kunt melden. En als je dat gedaan hebt, dan zoeken wij je wel op
Haha, ik kan je niet vinden!! Typ jij eens in die zoekbalk 'Femke Harting' in.. Kijken of je mij kunt vinden!
aalstreep
Geplaatst: 05-07-12 17:28
ik heb je gevonden
Femzjje
Geplaatst: 05-07-12 17:31
Ik zie het! Helemaal goed!!
Dott
Geplaatst: 05-07-12 17:33
Ik kan je ook niet vinden, mijn FB is Lianne Zwiers (en oh wat ben ik blij met die naam *kuch* )
Ik ga vanavond lekker uit eten met een vriend van me En mensen zijn wel lief en meedenkend, krijg aan alle kanten paardjes aangeboden.. zo nu ook een 4 jarige tinker van de mensen waar ik Niaff van heb.. Maar ben bang dat ik zelf niet genoeg ervaring heb voor zo'n jong paard