Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nergens Google Drive geinstalleerd. Behalve op mobiel dan.
Bij staat hij om een of andere reden op Amerikaans met de bijbehorende datumnotatie.
Als het de 30e wordt...
. maar komt wel goed! Ik slaap nu bij een vriendin in nijmegen maar morgenavond slaap ik thuis dus dan pak ik meteen de agenda en laat jullie nietlanger in spanning wachten met de definitieve datum/mijn stem
Ik was meestal vrijdag te bekaf om nog even flink te feesten in de stad.
Ik ging vaak nog wel even de stad in.
Nog maar 1 dagje te gaan.
Net toen we om 8 uur 2 meter na de start waren toen begon het te regenen ongeveer 1.5 uur lang non stop! Maar ik was goed voorbereid dus cape dinges op gedaan en vrolijk verder gewandeld. Af en toe een buitje en lekker rustig aangedaan vandaag want een vriendin had erg last van haar voeten! Rond half 3 kwam er een gigantische bui maar ik zag een bord staan met nog 4 km tot de finish dus ikvkh dus ik met mijn domme kop denken : oow 20 minuutjes en we zijn er dus geen zin om cape te pakken want die ligt helemaal onderin de tas.. Nou hetkomende uur was ik zeiknat en helemaal doorweekt en het bleef maar regenen dus toen ik thuis w as kon ik mijn vingers niet meer bewegen.. maar nu helemaal hersteld en nergens last van! OP naarmorgb.. en dan meteen naar huis want gaan we naar frankrijk voor 2 weken dus dat word nog leuk.. eerst 120km lopen in totaal en dan 10uur doodstil in auto zitten! hmm wat word dat lopen zaterdag leuk!

7 Oktober is de rservedatum.