Heb er wel zin in hoor ! Ik ga trouwens alvast even kijken in mijn agenda, en dan maar alvast kijken voor in juni een tweede meeting enz, volgens mij was iedereen hier er erg enthausiast over toch?
Nessie
Geplaatst: 30-03-12 16:57
Lijkt me een 2e meeting met andere modellen? Als de afstand bevalt wil ik dan best Goldy opgeven. Beheerst alles van het Z1 en heeft een apart kleurtje Maar eerst zondag !
Ja klopt met andere modellen in principe, maar dezelfde mensen met andere paarden kan natuurlijk ook Goldy ziet er gaaf uit zeg !
Ilona
Geplaatst: 30-03-12 17:01
Nessie schreef:
Lijkt me een 2e meeting met andere modellen? Als de afstand bevalt wil ik dan best Goldy opgeven. Beheerst alles van het Z1 en heeft een apart kleurtje Maar eerst zondag !
Goldy is alleen wel echt een energiebom.. Wolder is getraind model en kan stilstaan, maar zij wordt er helemaal hyper van . Om onder zadel nog maar te zwijgen.
Goldy is echt gaaf, Pff word nu al gek van mijn vader hij zegt telkens dat die fotoshoot een grap is omdat het dan 1 april is. Hij zit mij gewoon te vervelen.
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-12 19:20
Riannex_ schreef:
Goldy is echt gaaf, Pff word nu al gek van mijn vader hij zegt telkens dat die fotoshoot een grap is omdat het dan 1 april is. Hij zit mij gewoon te vervelen.
Hahaha! Ik hoop maar dat iedereen komt en me niet in de maling neemt, kom ik daar op de locatie alle trailers om de hoek, ik in paniek aah er is niemand, en dan 1 april.. ja ja flauw maar zo hou je me wel in spanning.
Hey meiden, ondanks dat ik hier super welkom was.. Trek ik me toch terug 't komt financieel slechter uit dan verwacht en daarbij wordt het niet super geweldig weer..
Dus ik wens jullie veel plezier en mooie foto's toe!