Marianne, staat toch wel stoer dat hoofdstel!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bren79 schreef:Marianne gefeliciteerd ik ben afgelopen oktober getrouwd en zijn thuis getrouwd en onze paarden hebben ons heengebracht mijn man op Sirel (prins op het witte paard haha) en ik op Reem en stiefzoon op de WelshA alle3 schimmels hebben een prachtige dag gehad paar foto's staan wel op mijn fb
marjan1986 schreef:Zijn er ook nog foto's van archy gelukt? want zie van iedereen veel langskomen en van archy nog maar 4Ben heel erg benieuwd! De foto's die ik nu gezien heb zien er mooi uit! scheen de zon toevallig op die foto van jou borrie? hij is echt leuk! Rij foto van aniek is ook erg leuk, Hij komt dan toch nog aardig weg in dat mulle zand. Moest met les thuis veel oefenen van stap naar galop, omdat meneer laatste tijd alleen maar raced, maar dat heeft ie wel afgeleerd in dat zand.
Annefloor dat water op de achtergrond is toch wel vet hoor!
![]()
marjan1986 schreef:Zijn er ook nog foto's van archy gelukt? want zie van iedereen veel langskomen en van archy nog maar 4Ben heel erg benieuwd! De foto's die ik nu gezien heb zien er mooi uit! scheen de zon toevallig op die foto van jou borrie? hij is echt leuk! Rij foto van aniek is ook erg leuk, Hij komt dan toch nog aardig weg in dat mulle zand. Moest met les thuis veel oefenen van stap naar galop, omdat meneer laatste tijd alleen maar raced, maar dat heeft ie wel afgeleerd in dat zand.
![]()
Devi_Angel schreef:marjan1986 schreef:Zijn er ook nog foto's van archy gelukt? want zie van iedereen veel langskomen en van archy nog maar 4Ben heel erg benieuwd! De foto's die ik nu gezien heb zien er mooi uit! scheen de zon toevallig op die foto van jou borrie? hij is echt leuk! Rij foto van aniek is ook erg leuk, Hij komt dan toch nog aardig weg in dat mulle zand. Moest met les thuis veel oefenen van stap naar galop, omdat meneer laatste tijd alleen maar raced, maar dat heeft ie wel afgeleerd in dat zand.
![]()
Je moet niet zo drammen hoor
ik vind Mexicaans hoofdstel egt wel stoer, maar smaken verschillen
Iemand die goed is in mensen wegshoppen?
Bagheera_206 schreef:marjan1986 schreef:Zijn er ook nog foto's van archy gelukt? want zie van iedereen veel langskomen en van archy nog maar 4Ben heel erg benieuwd! De foto's die ik nu gezien heb zien er mooi uit! scheen de zon toevallig op die foto van jou borrie? hij is echt leuk! Rij foto van aniek is ook erg leuk, Hij komt dan toch nog aardig weg in dat mulle zand. Moest met les thuis veel oefenen van stap naar galop, omdat meneer laatste tijd alleen maar raced, maar dat heeft ie wel afgeleerd in dat zand.
![]()
Ik ben de foto's in chronologische volgorde aan het doen.Jij was mijn 7e model en heb gisteren net een paar foto's van mijn 6e model online gezet. Vanavond even klimmen in de hal en ik ga er morgen weer mee verder. Eerst die steigerfoto van Remezida nog even opnieuw bewerken en dan is Archibald aan de beurt hoor.