Alicia, doe gewoon zonder iets

Dat is het aller koelst? Billy kan toch spinnen zonder iets?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat wil niet zeggen dat ie dat ook doet op het witte zand met nog een heleboel andere paarden in de buurt hoor, haha. Het is zo'n boefje als er andere paarden bij zijn. Dus dat durf ik niet. Daarin vertrouw ik hem niet helemaal hoor.
Dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Ik neem de one-ear wel mee, voor de foto's los ofzo. Daar hangt ook de snaffle in, dus dat is makkelijker om hem daaraan vast te houden, aan de shanks is gelijk zo ontzettend streng.
kruimellover schreef:Ik ben benieuwd Nikki! Krijg je wel een heel leuk veulentje denk ik![]()
Ik wilde net gaan stofzuigen en zag mijn mooie one-ear hoofdstel hangen. Dus nu de vraag zal ik die om doen bij Billy? Of zal ik het met zijn gewone hoofdstel doen die hij op de foto die ik erbij gezet heb ook om heeft?

LisaDijk schreef:VisibreTeam schreef:Alicia, er word een stuk afgezet?
ik denk dat het voor de foto wel awesome zou zijn
er word een stuk afgezet! en als iedereen die weidepaaltjes heeft die gewoon meeneemt kunnen er meerdere gedeelte worden afgezet!
Alleen draad o.i.d. heb ik niet, wel van dat rood-witte lint maar da's denk ik niet handig met de foto's..

VisibreTeam schreef:Alicia, er word een stuk afgezet?
ik denk dat het voor de foto wel awesome zou zijn
Maar mooi dat ik er dan denk ik niet op ga zitten
misschien kan je daar rond snuffelen.