Als je hem zaterdag nog hebt, kun je hem ook bij de kassa proberen te verkopen Mandy. Heb je gelijk geld, echte Nederlanders doen dan wel
Clau1981
Geplaatst: 17-03-11 14:00
Francis; Ik heb het er even met hubs over en dan laat ik het je wel weten. Ik ga niet mee zaterdag, maar ik kan hem anders wel een keer bij jou thuis om komen ruilen als je dat niet erg vindt?
Doe maar Mandy. Ze is nog zo ziek en er komen nog heel veel nieuwe blaasjes bij, dus ik verwacht absoluut niet dat het zaterdag al over is.
sarona27
Geplaatst: 17-03-11 14:04
zijn er nu zoveel afvallers ??
Malima
Geplaatst: 17-03-11 14:05
meiden, heb een vraagje he.
ik heb nu 3 kaarten over als nathalie ook niet meegaat. nathalie heeft €8,75 betaald en wythlove €7,91. die andere kaart was zoizo al over en ook €7,91 dit is samen €24,57 De bon die over is heb ik gekocht voor €20,-
dit bij elkaar opgeteld is dus €44,57 wat ik dus nu heb betaald, want nathalie en wythlove krijgen dat bedrag terug. als ik die bon nou kan verkopen voor €30,- als dat lukt, hou ik nog een bedrag over van €14,57. dit zouden steph en armaris dan "moeten" betalen samen. dus €4,91 per persoon.
nou meid, als ik het zo kan regelen, dan betalen steph en armaris nog minder als dat ze normaal zouden betalen en ga ik niet jouw geld voor mezelf houden, dat doe ik niet
wat mij betreft mag je het geld ook houden Mandy, voor de moeite die je gedaan hebt, want dat vind ik echt top!!
Malima
Geplaatst: 17-03-11 14:13
ik heb nu zoizo al een bod van €25,- op het kaartje. ik wacht het nog even af, want er wordt nog steeds dik €35,- soms op de bonnen geboden, dan blijft er nog maar een heel mini bedrag over voor steph en armaris
en nathalie en wythlove, ik doe dit omdat ik het leuk vind, niet omdat ik erop wil verdienen. vind het wel heel lief van jullie hoor, maar ik kan dat niet zomaar, dat geld houden
PieterBel
Geplaatst: 17-03-11 15:25
Je bent er maar druk mee hahah Wie gaan er nu definitief mee?
1. Sanne 2. Chloe en Roan 3. Mandy en Max 4. Yvonne..... 5. Nathasja 6. Antoinette en scott 2 kaartjes 7. Helena en Jayden 8. Stephanie en Tess en haar 2 boys 9.Saskia en Julian 10. Salsa 11. Angelique en tessa 12. Levine en Nadia 13. sandra en sven met vriendin 2 kaartjes 14. Sinelia 15. Milka en hannah 16. jannie86 17. francis en tessa 18. sarona (denise) en angelo 19. jantine en sem (tientjeh) 20. Armaris
1. Sanne , blijft NIET eten 2. Chloe en Roan , blijft WEL eten 3. Mandy en Max , blijft WEL eten 4. Yvonne....., blijft WEL eten 5. Nathasja , blijft WEL eten 6. Antoinette en scott, blijft WEL eten 7. Helena en Jayden , blijft NIET eten 8. Stephanie en Tess en haar 2 boys, blijft WEL eten 9.Saskia en Julian, blijft WEL eten 10. Salsa, blijft WEL eten 11. Angelique en tessa, blijft MISSCHIEN eten 12. Levine en Nadia , blijft WEL eten 13. sandra en sven en vriendin, blijft WEL eten 14. Yvonne (Sinelia), blijft WEL eten 15. Milka en hannah, blijft NIET eten 16. jannie86, blijft WEL eten 17. francis en tessa, blijft NIET eten 18. sarona en angelo, blijft NIET eten 19. jantine en sem, blijft NIET eten 20. armaris, blijft NIET eten
Nee er zitten zeker 40 a 50 nieuwe pokken aan te komen... en ze wordt vandaag alsmaar zieker tot nu toe... dus ik verwacht echt niet dat het morgen/zaterdagochtend ineens weg is. Helaas.