Tot laters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Markkie8 schreef:_Roosmarijn_ schreef:Wow, jullie hebben echt prachtige lensen. Kom ik aan met mijn Nikon D300 met 18-200 mm lens f3,5-5,6.Ik wil heel graag een lens met f2,8 maar van dat geld kan je ook een paard kopen inderdaad.
Jij hebt een D300, als je die hebt, heb je 2.8 lenzen bijna niet nodigHaha, m'n collega heeft hem ook, en die schiet met ISO6400 nog prima actie foto's zonder flits in het donker.
Nicole schreef:_Roosmarijn_ schreef:Wow, jullie hebben echt prachtige lensen. Kom ik aan met mijn Nikon D300 met 18-200 mm lens f3,5-5,6.Ik wil heel graag een lens met f2,8 maar van dat geld kan je ook een paard kopen inderdaad.
Een D300 is een erge mooi camera!
Nu nog een betere lens en je kan er super mee door
_Roosmarijn_ schreef:Mag ik jullie om een oordeel vragen over een foto?![]()
De staleigenaresse wil die uitvergroten voor in onze nieuw gebouwde kantine. Maar ik wil hem dan wel helemaal optimaal hebben (qua nabewerking).
lifaya schreef:dames ik ben normaal niet zo van de regels maar eigenlijk moeten we het ontopic houden en over de meeting(s) pratenwil geen hulk zien in dit topic
Nicole schreef:lifaya schreef:dames ik ben normaal niet zo van de regels maar eigenlijk moeten we het ontopic houden en over de meeting(s) pratenwil geen hulk zien in dit topic
Kan het geen HK topic worden
Hipar schreef:Ik wil graag een Sony G 70-300 F4 (kost de helft van een 70-200 F2.8)...... Voortaan maar betaalde shoots gaan doen
MissToseland schreef:fotografie is idd een dure hobby
heb nu een canon 40D + canon 70-200 f2.8 + sigma 24-70 f2.8 + canon 50mm f1.8
en dan nog een canon 70-300mm en een kitlens bij mijn 400D
ik wil graag een 7D maar ik droom nog ff verder
hmm ja weer ontopic.. ik wil ook naar de volgende meeting!
in ieder geval de meeting in lunteren, als die er komt
LisaDijk schreef:Maar Zandgat word het dan maar in de meivakantie! maar ik zou toch graag nog een meeting in februari houdenmisschien strand en duinen dan een leuk idee? in februari mag je toch nog wel de hele dag met paarden op het strand op sommige plekken?
SSDesign schreef:LisaDijk schreef:Maar Zandgat word het dan maar in de meivakantie! maar ik zou toch graag nog een meeting in februari houdenmisschien strand en duinen dan een leuk idee? in februari mag je toch nog wel de hele dag met paarden op het strand op sommige plekken?
Mei gaat hier heel lastig worden ivm examens...