We kunnen helaas nog weinig bekend maken. Het belangrijkste is nu het gesprek met het KNHS (gaat ons helpen met de campagne, locaties, publiciteit, etc). We gaan met hem overleggen betreft de datum, de locaties, etc. De ritten worden iig gehouden in oktober, de borstkankermaand
Het plan is iig om bij meerdere locaties (voorkeur voor 3, eentje in het noorden, eentje in het zuiden en eentje in het midden) een aantal ritten te organiseren (menroute en ruiterroute).
Maar de precieze details zijn dus nog niet bekend. We zijn in het verleden bezig geweest met locaties, maar helaas zijn de gemeentes niet altijd even snel en hebben we soms helemaal geen bericht gehad.
Vandaar dat het KNHS ons daarmee gaat helpen
We hopen iig snel het gesprek te hebben en jullie meer informatie te kunnen bieden
ja maar niet in het weekend van7- 8 -9 oktober want dan is er de 3 daagse van huijbergen dus 2 oktober hahah of later we wachten af wat de locatie's worden
Naomi_unique
Geplaatst: 20-05-11 08:26
Calanddra schreef:
Ja precies daarom willen we het in oktober doen
Ah dat vind ik echt super jammer! Ik ga namelijk eind september verhuizen naar Engeland voor een jaar en ik had graag mee willen rijden.
oke en komen daar ook kosten voor in rekening ? lijkt me super gaaf om met mijn fjord mee te do en
Calanddra
Geplaatst: 20-05-11 11:47
Ja er zitten iig inschrijfkosten aan verbonden en je kunt er (als alles verloopt zoals plan) ook een t shirt bij kopen. Een groot deel van de inschrijfkosten gaat naar Pink Ribbon we moeten natuurlijk wel geld ophalen
We werken uiteraard ook aan andere dingen maar we kunnen pas informatie vrijgeven als we het gesprek met het KNHS hebben gehad
RM94
Geplaatst: 20-06-11 13:03
Super initiatief. Helaas heel dichtbij voor mij mijn mama heeft al 3 jaar borstkanker en ondertussen nogal wat uitzaaïngen. Zou best mee willen rijden maar dat ligt op dit moment aan de strijdt die zij voert.
Ik hou jullie in de gaten en succes
No_No
Geplaatst: 20-06-11 13:04
Misschien Epe een startlocatie? Paarden4daagse kan daar immers ook goed van start Misschien wil de stichting ook wel helpen met ideeën?