Ik zie het ook niet als wandelen, meer met de auto naar een plek rijden om ze even te spotten en op de foto te zetten. Ik heb drie "spots" en daar zitten wel stukjes lopen bij, maar geen echte wandeling. En gezellig met z'n allen te lunchen en de paarden door het water zien spetteren. Dus dat zouden we gezellig met z'n drietjes kunnen doen
De tijdsplanning is al een paar keer genoemd door Grid.
Ben werken
mnkortleve
Geplaatst: 15-06-10 11:16
Die tijdsplanning heb ik gezien, maar toen kwam ineens Bonte Hoeve ter sprake vandaar mijn opmerking Hoe laat zou ik er moeten zijn om mee te kunnen spotten?
Ooooh water!! Dan zuigt mijn zadel zich vol met water Leuk!
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-10 11:18
Ik wil wel graag al in de ochtend komen, omdat het een eind rijden voor mij is. Dus ingrid hoe laat kan ik het beste komen?
grid
Geplaatst: 15-06-10 13:31
Janet bedoel je nu mij of andere Ingrid Lees dat Ingrid met jullie mee wil gaan spotten dus dan kunnen jullie samen afspreken ik denk tussen 9-10u of zo? of zeg ik nu iets geks grit Mirjam Je kan sochtends spotten of op de lunchplek arriveren of smiddags kan ook nog Dus ca 10u, 12-13u en laatste stuk tot ca 15u Je kunt altijd bellen waar we dan zijn! Pauzeplek kun je makkelijk rechtstreeks via doorgaande weg bereiken en laatste stuk kun je via 2 grindpaden (hebben ook straatnamen) met auto bereiken
Haha Puck gewoon zonder zadel waterspetteren dan
grrr
Geplaatst: 15-06-10 14:06
Ow, gaan we het water in???? Leuk!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd of ze dat doen, bij de zee kostte het behoorlijk wat overtuigingskracht, maar waren ook hele hoge golven...
En ik heb een slaapzak! Stalgenootje werkt bij kampeerwinkel... dus heeft er een voor me gescoord! Ben er nu dus bijna klaar voor! Hoop wel dat ik dan weer fit ben, maar ga morgen in ieder geval wel weer werken, dus hopelijk komt het goed.
Grit
Geplaatst: 15-06-10 21:30
De geiten staan in een apart stuk, dus ligt eraan hoe ver ze van het hek staan te grazen. En ik hoop dat de Hooglanders bij de drinkplek zijn langs het ruiterpad. Dan zie je ze zeker! Er is ook nog een andere mooiere drinkplek, maar daar is geen ruiterpad. Als ze op de weide staan, zie je ze alleen in de verte.
Mirjam en Janet. Zodra de groep vertrekt, wil ik ook op pad gaan en hopen dat we de tinkers op de heide bij de hooglanders treffen. Dan met de auto naar de lunchplek (ook daar weer stukje lopen naar het watertje). En daarna weer richting stal en ze op het laatste stuk ergens opwachten, maar dat is wat lastiger te plannen. Dus als het vertrek rond 10 uur gepland staat, dan zou je er rond kwart voor 10 kunnen zijn.
Oke nou dan moet ik hier om 8 uur weg rijden zaterdag
Grit
Geplaatst: 15-06-10 21:33
Moet niet, maar dan heb je wel waar voor je geld
mnkortleve
Geplaatst: 15-06-10 22:28
Ik heb vast weer niet goed gelezen, maar wat is het adres? Dan zorg ik ook dat ik er om 9.45 ben en dan blijf ik de hele dag, John gaat zaterdag nl niet kuilen dit gebeurd al eerder. En geld hoeveel moet ik betalen of komt dat later?