Zit even te kijken wat voor spellen ik nog meer heb.. Pirates of the caribean, dead's man's chest, schatzoekers dvdspel
Die lijkt mij gaaf om te doen
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 24-03-09 14:00
Ik heb het nog nooit gespeeld dus weet niet of die leuk is. Als meerderen het leuk lijken neem ik het wel mee en dan moeten we maar even kijken of we het gaan spelen of niet.
@ Lalidan; gaan we de reiskosten verdelen vanaf het punt waar we opgehaald worden? Of hoe gaan we dat doen?
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 24-03-09 14:03
C_arola schreef:
@ Lalidan; gaan we de reiskosten verdelen vanaf het punt waar we opgehaald worden? Of hoe gaan we dat doen?
Dat lijkt me wel.... dus het aantal kilometers vanaf zwolle naar ede VV door 3, en het stuk tot aan zwolle dat Magda en ik dat delen. Lijkt mij niet dat jij voor onze reiskosten hoeft te betalen, wel? Of heb jij een ander plan??
Die spelletjes zeggen mij allemaal niks, wij deden hier nooit spelletjes, dus het maakt mij niet uit wat we gaan doen.
magda_90
Geplaatst: 24-03-09 14:07
Voor mij wordt het Heereveen naar Ede + Ede naar Leeuwarden - dat stukje wat we door drieën doen. Ik hoor de prijs wel Lalidan (heet je trouwens ook zo? )
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 24-03-09 14:08
Das goed. Wat zijn jouw gaskosten voor je auto en een op hoeveel rijd je auto? Dan ga ik het straks uitrekenen en bij de meeting krijg je meteen het geld
Laatst bijgewerkt door C_arola op 24-03-09 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
De auto rijd 1 op 11 ongeveer. Wat gas op dit moment kost, geen idee eerlijk gezegd... laat staan dat ik weet wat gas tegen die tijd kost. Das even het lastige. Maar laten we even duur doen, laten we even van 50 cent de liter uitgaan. Dan kan het alleen maar goedkoper worden, is dat een goed idee? dan heb je in elk geval een beetje een richtlijn. Zwolle ede is 87,2 km. Heen en terug is dat dus 175. 175/11= 15 liter gas. A 50 cent. Is 8 euro in totaal. Gedeeld door 3 is eh..... jeetje, wel 2,65 per persoon.
Aantal kilometers dat Magda en ik er nog bij maken is 190 (ik nog wat extra, omdat ik eerst nog naar heerenveen moet, maar die tel ik dus niet mee, want die moet ik hoe dan ook maken). 190/11=17 liter á 50 cent. Is 8,60. Word 4,30 per persoon.
Volgens mij heb ik nu geen rare dingen gedaan toch??? Dus van Carola krijg ik dan €2,65, en van magda €2,65 + €4,30=€6,95. Lijkt me niet slecht voor een dagje naar de andere kant van het land Kunnen jullie je hierin vinden??