jummmiiie! Lekker lekker lekker! ik heb er echt zo'n zin in! Heb vandaag ook het geld voor mijn zadel over gemaakt, dus zaterdag heb ik een zadel!
uhmm als je bleef slapen moest je dan nog iets mee nemen van slaapzak of iets??? Wie blijft er nou eigenlijk slapen?
Dat weet ik ook niet meer Is wel handig om zelf iets mee te nemen qua slaapzak, luchtbed en/of kussen.
De groningers blijven niet slapen. Volgende dag moet ik weer weg. En WW moet Ally voeren. Dus daarom blijven we niet slapen
Het schijnt vanaf vrijdag echt stralend mooi weer te worden. Dus ik hoop maar dat ze gelijk hebben dan kunnen we pas echt lekker BBQen.Het schiet al op dames!!
Ik blijf ook niet slapen! En ik moet idd aan dat zadel denken! Maar voorlopig heb ik de keuring nog op 1 staan hoor als dat is afgelopen ga ik me zorgen maken over wat ik allemaal mee moet slepen naar de bbq
Heeft roots zelf geen zadel meer SS?Tootz we krijgen zaterdag avond natuurlijk een liver verslag van je keurings ervaring!
ponyparadijs schreef:Heeft roots zelf geen zadel meer SS?Tootz we krijgen zaterdag avond natuurlijk een liver verslag van je keurings ervaring! Nee die heeft eigenaresse paar jaar geleden al verkocht
Super ppMaar kun je dat wel? Want een dag wegstrepen is nog moeilijker dan met je paard over het erf wandelen!
He he saden dat kan ik wel hoor! Ik krijg met de kerst altijd zo'n kalender waar je deurtjes van open moet maken. Dat vindt ik veel moeilijker hoor!