ik vind alles best, maar ik sta inde ochtengroep alleen te fotograferen, en dat wil ik eigenlijk echt niet, want ik ben niet zo ervaren en dit is mijn eerste meeting
Fotografen aanwezig: 09.45, eerder mag natuurlijk Waarom? Even de omgeving afkijken voor geschikte plekken, eventueel wat storende dingen weghalen (takjes, verdwaald plastic zakjes, bekers etc.) En misschien om de mensen op te vangen.
Modellen ochtendgroep aanwezig: 09.45, eerder mag natuurlijk Waarom? Paard/pony klaar maken, paddock klaarzetten en eventueel de fotografen helpen met bovengenoemde.
Vervoer fotografen naar de fotomeeting: alle fotografen komen tot nu toe met lijn 51 vanaf Leeuwarder Station. Hoelaat: bus van 09.04
Schema
Even turven voor helpers die komen Helpers die zeker meekomen; | Helpers die misschien komen; | Misschien de ouders van mensen die meekomen?? Marit haar vader kan. Materiaal wat mee komt: Prikpaaltjes ochtendgroep: sorsie Draad/lint ochtendgroep: Prikpaaltjes middaggroep: lifeofmarit, xDebora Draad/lint middaggroep: xDebora Of als een fotograaf dit mee kan nemen, dan hoeft ochtend en middaggroep niet apart.
Wat wordt er van de modellen verwacht: • Gepoetst en verzorgd paard • Gepoetst harachement • Geen zwart bij wit (wegens fotografische redenen)
Wat wordt er van de fotografen verwacht: • 20 foto’s van 800x600 • Geen foto’s gratis weggeven
Waar zoeken we nog naar: - Bevestiging van Chayen in de ochtendgroep - Kan niet! - Een fotograaf voor de gehele dag - Niet meer nodig
Vragen die je hierin kunt quoten waar je graag antwoord op nodig hebt, antwoord wordt hierin ook gequot om het overzichtelijk te houden: - Zijn er ook lieslaarzen/grote laarzen nodig voor het water? - Volgens mij niet? - Klopt de vertrek tijd van de bus? - Ja
_________________________________________________________ Ik hoop dat iedereen het zo snapt. Je kan de lijst dus quoten als er vragen zijn, zo blijft alles overzichtelijk.
Laatst bijgewerkt door Nadineex op 13-10-12 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
10 voor, 5 voor 9 dan bij de patatzaak, Elvi je moet gewoon uit je trein lopen en dan gewoon alleen rechtdoor, bij t 2e 'huisje' staan we anders loop ik misschien wel even jou kant op!
Ja! Kan iedereen zn nummer naar mij toe sturen? Ik heb die van Samantha Melissa Rianne Emmy en Kirsten al, dus als jullie nummers sturen stuur ik t door.