Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:gitje65 schreef:Ik heb het ingevuld; ik ben wel bang als we naar sept of later gaan dat we dan wisseling van de vacht van de paarden kunnen krijgen, waardoor het niet meer zo'n glimwormen zullen zijn en niet iedereen zet zijn paard onder een deken. Is misschien wel iets om rekening mee te houden
Zat ik net aan te denken ja...
Edit: Er zit ook wel een heel groot gat tussen 5 augustus en 16 september.
Cchanny schreef:@Richard, misschien ben ik wel een pieperd. Maar als studentje die der eigen opleiding betaald. En ik denk dat vele dat probleem ook hebben. Het erg jammer vind als de meeting plaatst vind op zaterdag ondanks dat je het eerlijk verdeeld.
*zeikmode uit*
Ivonka schreef:Lijstje ingevuld. September zit ik ook bijna bomvol. Horse event, pre keuring, dinershowKan de 30e gelukkig wel
lovecortana schreef:zo! Dag 1 van de vierdaagse helemaal overleeft! nog 3 te gaan.. Donderdag kom ik weer thuis du dan kijk ik meteen in de agenda is het goed als ik dan pas laat weten op welke datum ik kan? +ik weet al zowiezo dat ik niet op 4-5 agustus kan want dan kom ik terug van vakantie in in frankrijk..
lovecortana schreef:heel erg bedankt! Dit is mijn eerste keer dat ik loop en had maar een keer geofend maar komt hekemaal goed! Maar is uet dan goed als ik donderdag pas stem?