Fotomeeting Soesterduinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum

zondag 26 februari
14 (17%)
zondag 18 maart
17 (21%)
zondag 25 maart
17 (21%)
zondag 1 april
30 (38%)

Totaal aantal stemmen: 78

__Jojo__

Re: Fotomeeting Soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:08

ze heeft normale manen voor een KWPNer dan ;) wel een dikke bos en gok iets van 15 cm?? maar knotjes is geen enkel probleem!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:08

Idd knotjes :j Is mooier bij een sportpaard vind ik persoonlijk :j

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:10

Iedereen wel dikke trui aan, het wordt een beetje koud zondag!

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:30

KNOTJES! :D <3

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:52

Ik zou inderdaad knotten doen, maar dan wel van die mooie grote. :+:
Inderdaad dikke trui aan! :)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:59

Wat jammer van Capriole, ik kan de foto van Collina niet zien nu op mijn mob maar ze zal vast een goede vervanging zijn! ;) Ik ga ook voor knotten bij een sportpaard.

Ben benieuwd welke pony Loonew nu mee zal brengen, mijn voorkeur gaat uit naar de Perlino.

Hopelijk is het zondag niet zulk grauw weer als vandaag en wat een KOU weer..?! Brrr...

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:23

Hallo,

Kan iemand mij in het kort even vertellen wat hier precies afgesproken is, zonder dat ik all 70 pagina's hoef te lezen _/-\o_ _/-\o_

Ik heb een spiegelreflex camera (met alleen nog maar de kitlens) en wil gaan leren om paarden te fotograferen.
Nu is dit natuurlijk een geweldige kans om te leren, met paarden EN fotografen in de buurt die weten hoe het moet. *\o/*

Ma zou graag eens willen weten wat de bedoeling, waar en hoelaat er afgesproken is.
En hoeveel fotografen er zijn, zodat ik er ook iets van kan leren. (Als er ma 1 of 2 fotografen zijn en veel paarden, is er geen tijd voor).

Ik kan zelf helaas me paard niet meenemen, maar ik las iets over honden? Aangezien mijn hond nogal fotogeniek kan zijn.
(Zie profiel)

Wie kan mij even in het kort bij praten ?

Thanks _/-\o_

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:39

Hee jade mee nemen is niet zo goed idee! Omdat ik ervanuit ging faith mee te nemen heb ik haar gewoon nu 24/7 op weiden gezet, anders bleef ze wat langer op stal, dus nu is ze niet meer schoon te krijgen, wassen lukt niet met dit weer,
Anders ga ik niet mee, wil niet dat mijn rico minder geliefd is dit heb ik al een x mee gemaakt op meeting en vind dat teveel gedoe!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:51

Waar zie je staan dat Rico minder geliefd is? Ik dacht alleen omdat er toch al een fries mee gaat (ja ik weet dat een fell en een fries ander ras is!) dat het misschien leuker zou zijn als Jade mee kon. Aangezien we nog niet z'n kleur paard hebben om op de foto te zetten. Verder snap ik het teveel gedoe ook niet, we gooien gewoon een suggestie op..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:17

Nisk tegen Rico hoor, ging meer om de kleur niet om het paard zelf, Rico is ook prachtig dier! :) Gewoon komen, met Rico.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 15:29

Rico zal bij onze meeting niet minder geliefd zijn hoor! Ik snap het, maar zou leuk zijn als je gewoon mee zou gaan :)

Inderdaad dikke trui aan, ik hoop echt dat het weer nog een beetje erger wordt maar ik vrees het ergste.

Jammer van Capriole, hoop dat de wonden enz. snel genezen. Maar het andere paardje is echt een mooie oplossing!

En knotjes inderdaad, en zoals Femke al zei, vind ik die dikke knotten, die 'rozen' het mooist :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:36

NinaCharlie schreef:
Rico zal bij onze meeting niet minder geliefd zijn hoor! Ik snap het, maar zou leuk zijn als je gewoon mee zou gaan :)

Inderdaad dikke trui aan, ik hoop echt dat het weer nog een beetje erger wordt maar ik vrees het ergste.

Jammer van Capriole, hoop dat de wonden enz. snel genezen. Maar het andere paardje is echt een mooie oplossing!

En knotjes inderdaad, en zoals Femke al zei, vind ik die dikke knotten, die 'rozen' het mooist :)

Hihi! :=

Ik heb zin in zondag :) Zal kijken of het nog nodig is zijn manen en staart te wassen. Wat ben ik blij dat Wolder smetvrees heeft en niet in de modder of poep wil gaan liggen :+

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:39

Haha +1 voor Nina!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:43

Dus de perlino komt niet begrijp ik eruit of ?

@Mayling27 : Heb je je opgegeven voor deze meeting ? Je naam komt me niet bekend voor nml.
Dit is een meeting met een x aantal opgegeven modellen en fotografen die vast staat nu .
Miss even beter alles in de gaten houden,zodat je je op tijd kunt opgeven voor een andere meeting ?

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 15:45

hahahah OEPS hoezo blond, het weer nog erger wordt...... het is weekend en dat is de merken, weet gelijk niet meer wat ik typ

inderdaad, de perlino komt niet, Rico de fellpony misschien wel nog

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:49

Maar Nina, hebben alle eigenaren al een keer gereageerd, dat we zeker weten dat ze komenzondag? Heb van sommige niks meer gezien..

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 15:51

IlonavB schreef:
Maar Nina, hebben alle eigenaren al een keer gereageerd, dat we zeker weten dat ze komenzondag? Heb van sommige niks meer gezien..

We wachten nog op bevestiging van Alex, en we wachten nog op Suus, zij komt samen met Treesje maar haar eigenaresse kon niet dus ze ging kijken of haar bijrijdster kon. Verder hebben we vrijwel alles zeker volgens mij

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:07

Dusssssss,

Half uit de gein en half serieus heb ik ergens een keer gezegd dat ik alleen zou kunnen komen als mijn hondje loops is...
Mogen jullie raden wat ik zojuist aantref....

Mijn wedstrijd met de hond gaat dus niet door.

Dat betekend ofwel een rustig weekend voor mij, ofwel dat ik alsnog naar de Soesterduinen kom...

Ik laat het aan jullie. Ik heb gezien dat er ondertussen voldende modellen zijn, en Tweety is momenteel half in zomer en half in wintervacht, niet op zijn allermooist dus. (Wel mooi natuurlijk...)
Maar ik kan eventueel komen, inclusief materiaal als prikpaaltjes, de hoop etcetera.
Laat maar weten.

Tijd maakt me niet zoveel uit, kan 's ochtends en 's middags.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:09

Kom maaaaaar!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:10

Haha dat is wel heeeeel toevallig. Van mij mag je komen, weet niet wat de anderen vinden? :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 16:32

Hoi Femke!

Zoals je ziet zijn er al wat mensen enthousiast,
ik heb al penningen gereserveerd. En laat ik nou net genoeg hebben voor 6 paarden per groep (er gaan namelijk in de middag groep waarschijnlijk 6 paarden mee dus daar moest ik van uitgaan)

Je bent dus van harte welkom met Tweety, in de ochtendgroep. 10 uur verzamelen, half 11 beginnen, en als het kan dus prikpaaltjes etc mee! :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 16:38

Ik ga even alle modellen (en fotografen) een PB sturen met mijn tel. nummer, mocht er nog problemen zijn zondag of iets dergelijks dat je me kan bereiken. En voor de modellen nog wat andere info ;)

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:39

+:)+

Irenaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:46

Super! Hoe meer zielen hoe meer vreugde :).

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:47

obelix schreef:
@Mayling27 : Heb je je opgegeven voor deze meeting ? Je naam komt me niet bekend voor nml.
Dit is een meeting met een x aantal opgegeven modellen en fotografen die vast staat nu .
Miss even beter alles in de gaten houden,zodat je je op tijd kunt opgeven voor een andere meeting ?

Nee ik heb me niet opgegeven, zie het nu pas. Maar het leek me wel erg leuk en gezellig.

Nou hopelijk volgende keer dan.. En hopelijk zie ik het dan op tijd, maar Bokt is zo groot dat ik het soms even niet meer weet waar ik moet kijken en lezen...

Veel plezier allemaal!!
Laatst bijgewerkt door Mayling27 op 30-03-12 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt