Ik moet hierbij wel even zeggen dat ik het écht onwijs jammer vind dat er zo'n veel te groot halster omheen zit. Ik ben sowieso al geen fan van halsters op de foto (tenzij het touwhalster of lederen halster is), laat staan als deze zoveel maten te groot is. Misschien iets voor de organisatie om volgende meeting iets mee te doen? Even een herinnering dat de modellen passend tuig meenemen en misschien tips voor wat voor tuig mooi is? Ik weet wel, als ik volgende keer weer zo'n paard zie dat ik er geen foto's van maak ook mede de reden dat ik geen fotos van Beauty heb
Lauke
Geplaatst: 25-11-11 23:13
Helemaal mee eens marjolijn! Hierdoor zou ik al niet deze paarden in m'n portfolio willen... Terwijl ik faith toch wel erg leuk vond...
scoobydoo
Geplaatst: 25-11-11 23:19
Wauw die van tess buiten de omeining die is echt super super gaaf. Helaas is ze nu niet zo goed in orde.
Ik baal enorm van deze fotos, werkelijk. Als ik zo zou beoordelen als ik normaal zou doen, zou ik alleen de zwart witte foto geplaatst hebben Ik hoop echt dat je ze leuk vind, maar ik zou graag binnenkort langskomen om het goed te maken
Ik vind het ook wel jammer had ook liever wat mooiers omgedaan hadden nogal haast! Ik ben zelf best tevreden , volgende x doe ik zeker mooiere spulletjes om! Maar is wel jammer dat t zo is!
Jammer dat jou foto's zoveel ruis hebben Marjoow ... Blue deed wel meer z'n best voor je als de vorige keer Kom idd maar gauw weer bij me langs voor een verbeterde versie zonder mist!