Hahahaha!!!! Nou, ik was er vandaag bijna toe in staat, maar heb me in kunnen houden om dat ding voor een spotprijs op marktplaats te zetten. Ik bereik er niets mee behalve een hoop ruzie.......En de sfeer is de laatste dagen al om te janken.
Uhm zijn tv staat er toch ook nog? Die wil ik wel kopen............... Kan Roan goed baby tv kijken
Nathazzz
Geplaatst: 16-03-11 22:36
luffie
Geplaatst: 16-03-11 22:37
Aha, ik snap je! Maar die tv heeft ie een paar weken geleden al meegenomen, net als een hoop kleding en schoenen ed van hem. En wilde je Roan nu al een tv op zijn kamer geven???
Ik heb trouwens die tattoo shop nog gebeld, maar kan helaas niet eerder vrijdag.
hahah diegene met een groene inleg voor de Bloom Hoezo ben jij ook serieus, voor mij maakt het niet uit want nu heb ik die roze te koop staan? Is hij wel helemaal in goede staat enzo?
ja, hij is absoluut in goede staat, ik ben alleen de kleur spuugzat. hahaha
Nagyl
Geplaatst: 17-03-11 10:02
chloek schreef:
Hee das Frits zijn maat Maar gebruik nooit dekens omdat ze die slopen bij elkaar.
nu heb je ze toch niet meer samen hahahahaaha... Heb ook nog een zweetdeken, hihi
Fiemo nee geen interesse. Ik heb al heull veull voor [***]. Allemaal nieuw van Noppies en Tommy Hilfiger. Ik ben een koopjesjager dus alles met fikse kortingen online gekocht.
Clau als je wilt dan ruilen we hem toch. Die roze ligt nu ook maar te liggen. Zeg het maar dan neem ik hem mee en dan ruilen we ze om. Roos is erg leuk hoor (voor een meisje dan).
Ik heb van Red Castle Nomade een zachtroze met wit. Zo goed als nieuw en dan babymodel. In wipper en maxicosi te gebruiken. Iemand interesse? het liefst ruilen tegen een Lodger:
die babynomade, hebben jullie die veel gebruikt?? ik ben natuurlijk eind mei uitgerekend, dus weet niet of ik hem dan wel ga gebruiken, maar die oranje zou wel leuk staan in de kinderwagen, hahahaha. is hij echt van fleece, dus warm?
Ja ik zorg wel dat ik er eerder ben. Want we zullen elkaar ook nog wel moeten zoeken want de auto's zullen niet op 1 rij staan En dan nog spullen ruilen. Hahah
Hij is een soort fleece Mandy maar niet zo dik als een lodger. Ik heb hem voor [***] gebruikt als ze in haar wipper zat. Maar [***] was kouwelijk. [***] daarentegen is echt altijd heel erg warm.
hmm, dan denk ik er nog even over. het is natuurlijk eind mei, opzich is hij dan wel handig in de wandelwagenbak, hoef ik niet steeds met een dekentje te klooien.
Ik wil hier rond half 9 's ochtends weg rijden en voor mij is het bijna 2 uur rijden. Zou er dus rond half 11 kunnen zijn.
Om half 3 ga ik echter ook weer naar huis, want heb nog een andere afspraak met etentje en voor die tijd moet ik even een hapje thuis klaar hebben voor Hannah en hubs