Bonte Hoeve is altijd goed hoor! Hopen dat er wel iemand Taxi kan spelen voor ons al we er heen gaan, haha
Hihi, Grid Nee hoor, Purretje moet even 3 dagen een schoon paard spelen, daarna mag ze zich weer gedragen als een varken, al vrees ik dat ze niet lang schoon blijft Maar dan hebben jullie d'r in ieder geval éven schoon gezien
odinn ziet er niet uit, die is half-verhaard zoals een ijslander betaamd.
ja, je moet er toch niet aan denken dat je paard door de bodem zakt!
grrr
Geplaatst: 14-06-10 20:55
Brrr nee! Onze twee tinkies zijn wel uit hun vacht, maar hebben nog een flinke baard!
Grit
Geplaatst: 14-06-10 22:02
Mij lijkt het erg proppen om op de zaterdag "even" op en neer te rijden naar Sprang-Capelle. Wel leuk dat het tinkers zijn, maar het melken zelf heb ik al wel eens gezien. Maar ik red me wel als jullie wel zouden gaan , ga ik even de paarden verzorgen of naar huis. Dus voor mij hoeft het niet afgeblazen te worden!!
Janet, we kunnen samen op pad met foto's maken en de lunch verzorgen.
Vince zijn zomervacht is ook nog best dik, dus hij is al snel bezweet. En hij is verre van schoon , maar hij gaat voor een bosrit niet in bad.
Hier nog wel te weinig conditie naar mijn zin, maar ze redden het wel....
Bonte Hoeve hoeft ook niet persé hoor, maar zou dus evt wel in de middag kunnen... dan kan Puck nog lekker meerijden eerst!
grid
Geplaatst: 14-06-10 23:03
O ja wie is er allemaal met de auto ik niet namelijk
Grit Ja ik dacht ook dat het misschien ook wel érg druk zou worden zeker omdat ik de rit niet echt kan inkorten
Maar als Iedereen het héél graag wil zou het misschien wel in te passen zijn denk ik Dan wordt het wel vroeg op om paardjes te voeren zodat ze rond half 9 opgezadeld kunnen worden en ook na het rijden niet veel tijd om uitgebreid te verzorgen/ af te spuiten of zelf te douche of zo want dan is de Open Dag alweer afgelopen voor we er zijn Wordt zowiezo denk op z'n vroegst half 4 dat we er zouden kunnen zijn afhankelijk van hoe vlot we het laatste stuk rijden en hoe vlot iedereen klaar is met afzadelen enzo
Hier ook uit de vacht maar niet súper dun velletje dus idd ook best snel zweet maar halverwege kunnen ze lekker afkoelen
Marleen met nieuwe auto ervoor hierheen
O en als we het over trailers hebben hier ook een oude degelijke trailer met súper bodem maar verder wel met gebruiksaanwijzing en niet altijd even handig dus zoek stiekum nog wel een andere maarja voor die paar keer is het eigenlijk ook al gauw best prijzig om iets anders te kopen maar het is wel o zo fijn om er zelf 1 te hebben
D_Travis
Geplaatst: 14-06-10 23:04
ik ben emt de auto er kunnen alleen maar 4 personen in (of misschien 5 maar dan zuipt ie enorm en is niet vooruit te branden )
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 14-06-10 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb geen auto bij, papa brengt me met odinn, maar ik kan altijd bellen of pim even langs kan komen met de auto. mij lijkt het het leukste om lekker van de rit te genieten zonder haast, maar ik ben niet goed in tijden en plannen dus kan daar verder niet zo veel zinnigs over zeggen.
ellieellende
Geplaatst: 14-06-10 23:17
Als we kijken hoe het loopt, kunnen we altijd nog zien
draaakje
Geplaatst: 14-06-10 23:18
moeten we wel goed onze ogen open houden
grid
Geplaatst: 14-06-10 23:25
Ah genoeg auto's dus
Misschien kunnen we anders ook wel gewoon een keer een dagje Bonte Hoeve regelen Als we met groepje komen zouden we toch vast wel gewoon een keer kunnen afspreken om te komen kijken (kan hier bij paardenmelkerij Zeeland ook als je vooraf afspreekt )
en dan hoeven we idd onderweg niet echt op tijd te letten en kunnen we daarna nog ff relaxen da's misschien ook wel lekker en misschien zijn we na de rit wel niet meer vooruit te branden maar dat weten we idd zaterdag pas
Ik denk niet dat mensen van wat verder weg ook voor een middagje paardenmelkerij nog een keer deze kant op komen?
grid
Geplaatst: 14-06-10 23:29
Nee da's ook weer waar
grrr
Geplaatst: 15-06-10 07:29
Als ik het zo lees kunnen we het gewoon beter niet doen. Is heel leuk, maar idd is jammer als we flink door moeten rijden, niet rustig af kunnen zadel/moeten haasten enzo. Vind ik hoor, maar schik me in wat jullie willen. Ben overigens ook niet met de auto, wordt gebracht...
mnkortleve
Geplaatst: 15-06-10 09:35
Planning staat dus nog niet helemaal vast, Bonte Hoeve is leuk, maar er voor te moeten haasten niet. Hoeveel wandelaars gaan er nu eigenlijk mee, zo ver ik kan vinden zouden dat alleen Janet en ik zijn en als Janet en Ingridtt samen de luch verzorgen zou ik daar dus alleen lopen lijkt me nou niet echt gezellig.