Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marliesje schreef:Ooooh lekker.
Eef, kan Meyk met Ils en Viento mee, en hopelijk nog een mooie bumper, al verwacht ik geen problemen met Viento, begint erop te lijken dat verkeer minder gevaarlijk is dan ie dacht, zolang het maar niet achterop komt en hij rustig langs de kan mag kijken ernaar.
manzano schreef:_Rijkie_ schreef:Tis een schimmel, bij mij zit het dan al snel goed
Hmmm........
Klien misschien moeten we ook nog wassen voordat we weg kunnen![]()
manzano schreef:Kaartje op de site zelf:
Misschien hebben ze die ook wel in kaartvorm daar, maar anders kunnen we hem ook wel overnemen op de kaarten die we zelf hebben (die ik nog ff moet zoeken)
CielitoLindo schreef:Hoe lang duurt zo'n route eigenlijk?
Het weekend na ponykamp gaan carlos en ik weer naar de veluwe, maar dan met stalgenootjes gewoon 1 dag rondrijden
CielitoLindo schreef:Daarom zeg ik niet langer dan 2 uur, daarbij denk ik dat alleen Arsen zodanig in conditie is dat hij zo'n dagtocht volhoud.. Ik zou niet weten of de rest het ook wel aankan
klien schreef:CielitoLindo schreef:Hoe lang duurt zo'n route eigenlijk?
Het weekend na ponykamp gaan carlos en ik weer naar de veluwe, maar dan met stalgenootjes gewoon 1 dag rondrijden
De dagtochten zijn te ver om heen te lopen en duren idd een dag
Vandaar dat ik routes heb geprint vanaf de ranch zelf. 3/4 uur, 1 1/2 uur en eentje van ongeveer 2 1/2 - 3 uur. Daar kan je ook in mixen en afsteken. Zowel achteruit de ranch (bos en zandpaden, deels ruiterpad) als aan de overkant in het heidegebied.