Sanniegirl schreef:Arnyek schreef:Meisje, adem even diep in en doe even of je een buitenstaander bent en lees dan nog eens je eerste eigen post. Die kwam nogal aanvallend en weinig respectvol over.
Men bedoelt het hier goed. Wees blij dat je nu eens de waarheid op internet ziet, maar ga eigenlijk eens zelf een keer naar een paardenslachter. Bij voorkeur Jan v/d Veen in Nijkerk. Dan kan je echt een keus maken voor jezelf.
En meepraten over waarom wel of juist niet.
Oke, maar ik wil dat niet zien, ik kan daar niet goed tegen. In een filmpje nog net maar in het echt echt niet. En ik heb geen eigen paard, voorlopig krijg ik die ook niet, en als ik er uberhaupt ooit 1 krijg gaat het nog heel veel jaren duren voordat ik die beslissing moet nemen, en voor nu heb ik die al gemaakt
Als je alleen al eens meegaat met iemand om een paard weg te brengen in Nijkerk, dan zul je, denk ik, al begrijpen waarom ik en vele anderen hun paard naar hem brengen.
Ik zou willen dat ik nog zo naïef kon zijn om te denken dat als ik dan eindelijk een eigen paard kan kopen het nog vele jaren gaat duren voordat ik die beslissing moet nemen.
Ik zal verder geen moeite doen om je te overtuigen eens te gaan kijken om een goed onderbouwd oordeel te vellen voor jezelf. (Al vind ik dat je dan ook naar de Rendac zou moeten gaan.)
Aangezien je je al een keus hebt gemaakt. Maar val dan ook niet meer ongenuanceerd mensen aan die een andere keus hebben gemaakt. Dat verdienen zij niet.
Sanniegirl schreef:sorry hoor, maar jij vraagt mij te dimmen en ondertussen word ik ook voor van alles uitgemaakt. En je zegt, rijden leer je toch ook niet uit een boekje, nee daarom heb ik ook les.
Lees echt nog eens objectief je eerste eigen post door. Velen hier hebben wel al die moeilijke keus moeten maken en dat doet pijn. Je wilt niet dat jouw maatje dood gaat, maar het is eerlijker. Want leven met veel pijn is geen leven.
En dan vertel jij doodleuk dat zij dierenbeulen zijn, dat is niet leuk.
Crossmonster bedoelt met het leren rijden uit een boekje te zeggen dat leren wat het is om een paard geslacht zien worden / je eigen paard wegbrengen je ook niet uit een boekje of van het internet kan leren.