Mijn god, eigenaar van Amo heeft weer wat nieuws bedacht hoor. DIT: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... sonen.html Zie je ons al gaan? Mijn hemel, ik vind het maar niks volgens mij. Maarja joh, nog een kar erbij, brengt het aantal nu op 2 grote en een kleine...
Ook deze is weer super mooi! Tja wat moet hij met drie karren. Eén voor Amo, één voor Amica. En nu dus nog één voor Amo. Hij is af en toe een beetje impulsief. Hij ziet een leuke kar; hup volgende dag staat er een nieuwe kar in de schuur.
Amica loopt ook al voor de kar, staat ook een topic van op bokt, staat ook onderaan mijn profiel als het goed is. Ze staat er nog niet zo lang voor, nog niet echt bevestigd maar we oefenen lekker veel!
Haha piknickrit, leuk idee maar hier in de buurt kan je niet leuk picknicken. Ja langs de weg. Alleen maar polder polder polder, sloten sloten sloten en uitlaatgassen.
Nee bedoelde in mijn profiel, onderaan staat een lijstje met 'oude' topics. Wel een bosje in de buurt, maar daar ben je met een kwartier weer uit, en is meer gras dan bomen.
Strand?? Pffft dat mocht ik willen. We zitten in de middle of nowhere, vraag maar aan Tessa. Alleen maar wegen en polder in de buurt.
Maar misschien kunnen we wel een strandrit maken als meeting?! Das leuk! Of gewoon ergens een bosrit ofzo, en dan daarna iets eten...haha het is maar een ideetje. Wordt wel gelijk duurder maar we moeten toch wat.