Jaja. Druk met trouwrij regelen Vandaag trouwringen besteld volgende week jurk passen
Goldie
Geplaatst: 02-11-16 23:32
Leuk! Trouwen, tja dat gaat hier waarschijnlijk nooit gebeuren helaas...
Lekker druk met m'n paardenbeest, vanavond les gehad zaterdag voor het eerst western gereden, erg leuk om eens te doen had ook een fijn paars onder m'n kont Zondag een superleuk concert gehad van jeremy loops
pinkie87
Geplaatst: 03-11-16 09:30
Hahaha ik was van de week ook vanalles aan het regelen g laatste week van nov. Trouwjurken passen. Wacht nu op foto's kunnen we uitkiezen welke foto we gaan gebruiken voor kaartje.
Daarnaast alles nog voor Aruba aan het regelen. Moet van het weekend nog even op duikbril/snorkel jacht. Vorig weekend lensen gehaald zo dat ik nog wat onder water kan zien
Denk dat december beetje drukke maand is om wat te plannen Dus januari weer nieuwjaarsduik
Hier gaat ook alles goed. Ik ben al aardig op weg met het lopen. Ik kan nu ruim de helft van me gewicht dragen . Elke dag zolang het droog is buiten aan het wandelen, ik merk dat wel erg goed is. Maar ben wel blij als ik thuis ben. Ben die krukken dan zat. Ik kan niet wachten om weer op me paardje te klimmen
Wat een rotweer buiten. Brrr. Vandaag voor het eerst gefietst, en natuurlijk naar me paardje geweest . Heerlijk weer een beetje vrijheid. Omdat ik toch weinig te doen heb. Ben ik weer aan het bedenken als we weer iets leuks kunnen doen. Wel misschien moeilijk voor iedreen omdat december er ook aan komt. Zelf dacht ik aan. Een bloemstuk ( kerst/herfst) maken ( mag bij mij thuis, de boet zit om de hoek). Avondje bowlen, sinterklaas avondje, spelletjes avond omdat dat de vorige keer erg gezellig was.
Ik ben er ook wel voor in! Beetje afhankelijk van de dag, want heb net een huis gekocht en krijg binnekort de sleutel dus druk met klussen straks. Ben niet zo'n fanatieke knutselaar maar bij de boet hebben ze wel altijd super leuke dingen.
lianne484
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-16 22:55
Siersma schreef:
Ik heb t de komende tijd nogal druk helaas. Wil graag ook eens meeten met jullie.
misschien een keertje een meeting houden op texel?
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 09-11-16 23:10
Leuke ideeën. Bowlen, Sinterklaas avond of spelletjes avond ben ik ook voor in.
Leuk! Alle ideeen lijken met heel leuk. Al haak ik wel af met het herfst of kerst stukje maken. Bind het heel leuk maar Ryan vind dat ook veel te leuk die eet de lijm op
Spelletjes avond lijkt me ook gezellig. Ik wil m'n huis wel beschikbaar stellen, nu het bijna af is hoeven we niet in de garage te zitten
Sinterklaas doe ik niks mee dus ook geen verplichtingen.
Spelletjesavond is leuk! Ik heb 3 paardenbordspelen in de aanbieding.
lianne484
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-16 09:34
pinkie87 schreef:
Waar staat het poedersuiker weer hier is het 30gradem hoor haha ik lees meer of ik de datum kan en wat de planning is!
hee weg jij! Jij zou een vakantie houden zonder internet
Lietje_1991
Geplaatst: 10-11-16 13:04
Ik zal waarschijnlijk even een tijdje afwezig zijn uit dit topic. Afgelopen zaterdag is m'n verzorgpony compleet onverwachts ingeslapen (10 jaar oud ).
lovelyfiefy
Geplaatst: 10-11-16 15:25
Lietje_1991 schreef:
Ik zal waarschijnlijk even een tijdje afwezig zijn uit dit topic. Afgelopen zaterdag is m'n verzorgpony compleet onverwachts ingeslapen (10 jaar oud ).
He bah! Heel veel sterkte de komende tijd
Bagheera_206
Geplaatst: 10-11-16 15:44
Lietje_1991 schreef:
Ah bah! Watskebeurt? Gecondoleerd en heel veel sterkte!